A Pöttyös rajongók visszahozhatnak egy korábbi ízt
A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A rekordot is együtt szeretnék megünnepelni a követőikkel, ezért egyedülálló módon a Pöttyös közösség kezébe adják azt a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza ősszel a boltok polcaira.
„A Pöttyös az igazi” hangzik a jól ismert szlogen, amit most már 1 millió Facebook követő igazol vissza. A szinte „nemzeti ügynek” számító Túró Rudi csaknem fél évszázada csal mosolyt az emberek arcára az egyre bővülő termékcsaládba tartozó, friss túróból készülő finomságokkal. A Pöttyös, sikeres márkaként napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal. Az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek. A Facebook oldalt a Kraftwork Reklámmanufaktúra kezeli már 7 éve és a márka digitális kommunikációján pedig 14 éve dolgoznak közösen.
A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával szeretné megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba!
A szavazás elindult és szeptember 18-ig tart a Túró Rudi hivatalos Facebook oldalán http://www.facebook.com/turorudi/photos/a.421473420302.205230.13741815302/10154708046320303/?type=3.
Kapcsolódó cikkeink
Nem fagyott be az innovációs kedv a hűtött szeletes édességek között
Bár komoly mértékben nőtt a tejszeletek, Túró Rudik és egyéb…
Tovább olvasom >Nagy leépítések jönnek a Túró Rudinál
A holland FrieslandCampina tejipari szövetkezet bejelentette, hogy következő két év…
Tovább olvasom >Márkák a ringben
Csütörtök délután Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója „Brand Footprint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >