A Pöttyös rajongók visszahozhatnak egy korábbi ízt
A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A rekordot is együtt szeretnék megünnepelni a követőikkel, ezért egyedülálló módon a Pöttyös közösség kezébe adják azt a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza ősszel a boltok polcaira.
„A Pöttyös az igazi” hangzik a jól ismert szlogen, amit most már 1 millió Facebook követő igazol vissza. A szinte „nemzeti ügynek” számító Túró Rudi csaknem fél évszázada csal mosolyt az emberek arcára az egyre bővülő termékcsaládba tartozó, friss túróból készülő finomságokkal. A Pöttyös, sikeres márkaként napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal. Az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek. A Facebook oldalt a Kraftwork Reklámmanufaktúra kezeli már 7 éve és a márka digitális kommunikációján pedig 14 éve dolgoznak közösen.
A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával szeretné megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba!
A szavazás elindult és szeptember 18-ig tart a Túró Rudi hivatalos Facebook oldalán http://www.facebook.com/turorudi/photos/a.421473420302.205230.13741815302/10154708046320303/?type=3.
Kapcsolódó cikkeink
Trikolór Túró Rudival jelentkezik a Pöttyös
A párizsi olimpia közeledtével új termékkel, Trikolór Túró Rudival jelentkezik…
Tovább olvasom >Olimpiai sikereinkért kéz a kézben: a Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közös kampányt indít
2024-ben minden sportszerető ráérezhet a szurkolás ízére! A Pöttyös és…
Tovább olvasom >Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >