A Pöttyös rajongók visszahozhatnak egy korábbi ízt
A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A rekordot is együtt szeretnék megünnepelni a követőikkel, ezért egyedülálló módon a Pöttyös közösség kezébe adják azt a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza ősszel a boltok polcaira.
„A Pöttyös az igazi” hangzik a jól ismert szlogen, amit most már 1 millió Facebook követő igazol vissza. A szinte „nemzeti ügynek” számító Túró Rudi csaknem fél évszázada csal mosolyt az emberek arcára az egyre bővülő termékcsaládba tartozó, friss túróból készülő finomságokkal. A Pöttyös, sikeres márkaként napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal. Az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek. A Facebook oldalt a Kraftwork Reklámmanufaktúra kezeli már 7 éve és a márka digitális kommunikációján pedig 14 éve dolgoznak közösen.
A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával szeretné megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba!
A szavazás elindult és szeptember 18-ig tart a Túró Rudi hivatalos Facebook oldalán http://www.facebook.com/turorudi/photos/a.421473420302.205230.13741815302/10154708046320303/?type=3.
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A Pöttyös gratulál a paralimpiai csapat sikereihez!
Fantasztikus sikereket ért el a Magyar Paralimpiai Csapat a párizsi…
Tovább olvasom >Aranyba öltözött a Pöttyös Trikolór Túró Rudi az olimpikonjaink tiszteletére
Kereskedelmi forgalomba soha nem kerülő, limitált és különleges arany csomagolású…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >