Pöttyös gyűjtemény
Arany: PöttyösA mának élő fogyasztókat aktivizálta hatékonyan a Pöttyös 2009. március 23–május 31. között. A gyűjtőszenvedély felgerjesztésére ikonikus és kultikus pöttyös ajándékokkal töltötték fel a trezorokat, és teljesen új, a mai kor elvárásainak megfelelő promóciós és kommunikációs mechanizmussal kerítették be vásárlóikat.
A sorsolás és a teljesítmény kombinációja a szerencsének és a szorgos gyűjtögetésnek is esélyt adott. A megnyerhető és megszerezhető pöttyös tárgyak raktárlistája 2 hetente megújult, a több mint 70-féle, összesen tízezer darab ajándék között a retro típusú vetítőgép, lábbal hajtós Moszkvics, fecske úszónadrág mellett a trendi snowboard vagy robogó is megtalálható volt. A beváltás 6 hétvégén, 14 Tesco áruházban bonyolódott. A hömpölygő sorok és a spontán feltűnt „Pöttyös csomagolást veszek” apróhirdetések is arról tanúskodtak, hogy ez a promóció valóban megmozgatta az embereket. Az egyedi tv-reklám, sajtóhirdetések és PR mellett az internet- és vírusmarketing is komoly szerepet kapott a kampány népszerűsítésében. A boltokban az akciós csomagolás, a hoszteszek és a figyelemfelkeltő POS-anyagok tették kikerülhetetlenné a Pöttyös termékek vásárlását.
A fődíjak – a bepöttyözött Fiat 500 és az Asus netbookok – kisorsolása a több mint 2 millió, interneten feltöltött kódból történt. Legmagasabb licitértéken, 14 000 pöttyért, az Apple Macbook kelt el. Minden mutatószámában messze az elvárások felett teljesített ez az aktivitás. Növekvő piacrészesedést, erősödő márkaérték-mutatókat, növekvő márkahűséget, rekord, 6,2 százalékos beváltási arányt, átlagosan napi 22 000 internetes látogatót eredményezett a Pöttyös számára.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat Szutor Szilvia, a Fries-landCampina Hungária Zrt. Brand Managere vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >