Postcovid vásárlók- sikeres volt az első Shop! CoLabs
A megújult POPAI és Shop! központi vezetés innovatív, releváns, friss megközelítéssel indította el a CoLabs nemzetközi, online workshop sorozatot.
A Shop! CoLabs alap gondolata egy értéket generáló, valós tartalommal megtöltött, inspiratív rendezvénysorozat létrehozása volt. Az első CoLabs április 22-én zajlott le, félnapos, ötletgenerátor inkubátor eseményként angolul.
Fogyasztók és vásárlók a covid után

Alan Fines, New York Times
A szakmai együttgondolkodás-sorozat célja, hogy a legújabb technikák és kommunikációs lehetőségek alkalmazásával emlékezetes, innovatív, inspiratív rendezvényt hozzanak létre. Az online networking, a célzott kapcsolatépítés új dimenzióját is értelmezni szeretnék.
Április 22-én az első felvezető, gondolatébresztő, inspiratív előadást Alan Fine, a New York Times bestseller írója tartotta. Ezután az iparág minden területéről érkező panelisták beszéltek a postcovid fogyasztóról, vásárlóról, majd irányított csoportmunkával folytatódott, végül plenáris összegzéssel záródott az esemény.
-Közel 100, főként észak-amerikai résztvevővel zajlott le az első közös gondolkodás. Bár virtuális találkozó volt, mégis nagyon jó érzés volt szakmabeliekkel beszélgetni. Az amerikai csoportvezetők mellett egy brazil és egy angol moderátor is segítette az aktív csoportmunkát – összegezte az eseményt Leo van de Polder, a Shop! fejlesztési vezetője.
Iparági eszmecsere
Az április 22-i CoLabs szakértői a teljes iparági spektrumot lefedték, hiszen kereskedelmi (Target), márkagyártó (Coca-Cola), POP (WestRock), ügynökség (Integer Group), bolt dizájn (Little), technológia (Nexmosphere) területek is képviseltetnek. Az online eseményt a WestRock szponzorálta, az IBM, Coca-Cola, GAP, Kroger, Walgreens és a Nestlé támogatta.
-Nem lehet szétválasztani a kiskereskedelmet és a technológiát. Így kreatívabbá válhatunk abban, hogyan növeljük a lehetőségeket és létrehozzunk valami egyedit, valódi okot adva az embereknek a vásárlásra – hangsúlyozta James Farnell.
-A fogyasztók új célokra és szeretetre találtak az otthonukban, mivel ez lett a munka, összejövetel, alkotás, vásárlás és ünneplés központja – sorolta az új normális jellemzőit David Plante.
-A vásárlási térben már azokra a tárgyakra összpontosítunk, amelyek rugalmasan használhatók és nem egyszeri dolgok, valamint elősegítik, hogy tudjuk továbbra is bevonni a vásárlókat – emelte ki a bolti eszközök szerepét Susan Lazaro.
2021-re még két CoLabs alkalmat szerveznek: június 17-ére és szeptember 9-re. A júniusi alkalom témája a kereskedelmi technológia és bolti innovációk (Retail Technology and Innovation In-Store), amelyen cseh és orosz panelisták is szerepelnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >