POS-011 IN-STORE ÉS OUT-DOOR
A válogatás szempontja módosult az előző évhez képest. Tavaly havi rendszerességgel három kampányt mutattunk be: food, non-food és drink kategóriákból egy-egy, valamilyen szempontból kiemelkedő példát. Az idén minden hónapban két kampányt láthatnak majd az érdeklődők. Az egyik kiválasztott anyag A Hónap Kedvence lesz. Ez lehet egy ritkán használt, különleges eszköz, vagy az eszközön megjelenő kreatív és a környezet kiemelkedő összhangja, vagy akár egy integrált kampány, ahol több instore kommunikációs eszközt is használ a hirdető.
A másik kiválasztott anyag pedig A Hónap Tanulsága néven fut majd. Itt szeretném a kedves olvasók figyelmét néhány gyakran elkövetett hibára felhívni. Ezek kifejezetten az instore eszközök használata szempontjából érdekes bakikat példázzák. Ettől függetlenül maga az egész kampány lehet sikeres
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >