POS-011 IN-STORE ÉS OUT-DOOR
A válogatás szempontja módosult az előző évhez képest. Tavaly havi rendszerességgel három kampányt mutattunk be: food, non-food és drink kategóriákból egy-egy, valamilyen szempontból kiemelkedő példát. Az idén minden hónapban két kampányt láthatnak majd az érdeklődők. Az egyik kiválasztott anyag A Hónap Kedvence lesz. Ez lehet egy ritkán használt, különleges eszköz, vagy az eszközön megjelenő kreatív és a környezet kiemelkedő összhangja, vagy akár egy integrált kampány, ahol több instore kommunikációs eszközt is használ a hirdető.
A másik kiválasztott anyag pedig A Hónap Tanulsága néven fut majd. Itt szeretném a kedves olvasók figyelmét néhány gyakran elkövetett hibára felhívni. Ezek kifejezetten az instore eszközök használata szempontjából érdekes bakikat példázzák. Ettől függetlenül maga az egész kampány lehet sikeres
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >