POS-011 IN-STORE ÉS OUT-DOOR
A válogatás szempontja módosult az előző évhez képest. Tavaly havi rendszerességgel három kampányt mutattunk be: food, non-food és drink kategóriákból egy-egy, valamilyen szempontból kiemelkedő példát. Az idén minden hónapban két kampányt láthatnak majd az érdeklődők. Az egyik kiválasztott anyag A Hónap Kedvence lesz. Ez lehet egy ritkán használt, különleges eszköz, vagy az eszközön megjelenő kreatív és a környezet kiemelkedő összhangja, vagy akár egy integrált kampány, ahol több instore kommunikációs eszközt is használ a hirdető.
A másik kiválasztott anyag pedig A Hónap Tanulsága néven fut majd. Itt szeretném a kedves olvasók figyelmét néhány gyakran elkövetett hibára felhívni. Ezek kifejezetten az instore eszközök használata szempontjából érdekes bakikat példázzák. Ettől függetlenül maga az egész kampány lehet sikeres
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vidék gazdaságának erősítése egész Magyarország megerősítését jelenti
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigor jön a trappista és a vadkovászos fronton – új rendelet védi a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >