Portugália: egyre többen vásárolnak online zöldséget
Kilenc százalékról 16 százalékra nőtt egy év alatt az online zöldséget és gyümölcsöt vásárlók aránya Portugáliában. Az elsődleges okok között a kényelmes házhozszállítás, a pontosság, valamint az akciós ajánlatok találhatók.
Az in-Store Media felmérése szerint fontos szempont még az egyszerű vásárlás és a friss áruk.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Hiány alakulhat ki a káposzta piacán, tovább drágulhat a zöldség ára
A FruitVeb elemzése szerint hiány fenyegeti a káposztapiacot, és még…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >