Portfóliót bővit a Kofola
A cseh cég új, alkoholt nem tartalmazó „bor”-a a Coke Zero versenytársa lehet Kelet-Európában.
A Kofola megvásárolta a
Vitis Pezinok nevű vállalatot, amely Vinea nevű alkoholt nem
tartalmazó népszerű boráról volt híres.
A Kofola szerint a Vinea nagy piaci potenciállal rendelkezik
és a vállalat a modernizált gyártási
és disztribúciós folyamatnak köszönhetően
még inkább megerősítheti az újonnan
megszerzett üdítőital pozícióit. A Vinea
gyártását a jövőben a Kofola saját
üzemében Rajecka Lesnában végzik majd.
A Kofola Csehországon kívül
Szlovákiában, Lengyelországban és
Magyarországon forgalmazza termékeit, tavalyi
árbevétele megközelítette a 180 millió
eurót, ez egy éven belül több mint 15
százalékos növekedést jelent.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >