Portfóliót bővit a Kofola
A cseh cég új, alkoholt nem tartalmazó „bor”-a a Coke Zero versenytársa lehet Kelet-Európában.
A Kofola megvásárolta a
Vitis Pezinok nevű vállalatot, amely Vinea nevű alkoholt nem
tartalmazó népszerű boráról volt híres.
A Kofola szerint a Vinea nagy piaci potenciállal rendelkezik
és a vállalat a modernizált gyártási
és disztribúciós folyamatnak köszönhetően
még inkább megerősítheti az újonnan
megszerzett üdítőital pozícióit. A Vinea
gyártását a jövőben a Kofola saját
üzemében Rajecka Lesnában végzik majd.
A Kofola Csehországon kívül
Szlovákiában, Lengyelországban és
Magyarországon forgalmazza termékeit, tavalyi
árbevétele megközelítette a 180 millió
eurót, ez egy éven belül több mint 15
százalékos növekedést jelent.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >