Sertéskampány
Az Agrármarketing Centrum minden évben kóstoltató kampányokkal hívja fel a figyelmet a kiváló minőségű sertéshús fogyasztásának előnyeire, ami erős médiajelenléttel is kiegészül.
Ennek során középpontba kerülnek a feldolgozott termékek – felvágottak, kolbászok, egyéb füstölt áruk – és a közkedvelt, nyers húsból elkészíthető ételek is. Ma már számos védjegyes termék elérhető a piacon, amelyek garantálják a feldolgozás minőségét és körülményeit is. Az évek óta tartó kampány hatására a sertéshúsfogyasztás folyamatosan növekszik, mára fej-fej mellett halad a slágernek számító baromfihússal. A sovány sertéshús fogyasztását a táplálkozási szakemberek is rendre javasolják, így nem csoda, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak étkezésünkben. Az Agrármarketing Centrum a karácsonyi és a tavaszi időszakban televíziós és rádiókampánnyal, országos nyomtatott és online újsághirdetésekkel hívja fel a fogyasztók figyelmét a jó minőségű termékek fogyasztásának jelentőségére. Ezenkívül áruházi és rendezvényekhez kapcsolódó kóstoltatásokkal igyekeznek megismertetni a vásárlókat a legízletesebb árukkal. A sertéshús iránt nemcsak határainkon belül, hanem azon kívül is nagy a kereslet, ezért a határon túli, magyarlakta területeken egyaránt kóstoltató kampányokkal és széles termékkínálattal ajánlják a vásárlóközönség figyelmébe a kiváló minőségű sertéshúsokat. Mivel a sertéshús fogyasztása gasztronómiai hagyományainkban is jelen van, a karácsonyi időszak ünnepi összejöveteleinek egyik legnépszerűbb fogásaként igazán közkedvelt, az AMC kóstoltató autója is ízelítőt ad majd a finomabbnál finomabb ételekből, amelyek sertéshúsból készültek.(x)
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >