Sertéskampány
Az Agrármarketing Centrum minden évben kóstoltató kampányokkal hívja fel a figyelmet a kiváló minőségű sertéshús fogyasztásának előnyeire, ami erős médiajelenléttel is kiegészül.
Ennek során középpontba kerülnek a feldolgozott termékek – felvágottak, kolbászok, egyéb füstölt áruk – és a közkedvelt, nyers húsból elkészíthető ételek is. Ma már számos védjegyes termék elérhető a piacon, amelyek garantálják a feldolgozás minőségét és körülményeit is. Az évek óta tartó kampány hatására a sertéshúsfogyasztás folyamatosan növekszik, mára fej-fej mellett halad a slágernek számító baromfihússal. A sovány sertéshús fogyasztását a táplálkozási szakemberek is rendre javasolják, így nem csoda, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak étkezésünkben. Az Agrármarketing Centrum a karácsonyi és a tavaszi időszakban televíziós és rádiókampánnyal, országos nyomtatott és online újsághirdetésekkel hívja fel a fogyasztók figyelmét a jó minőségű termékek fogyasztásának jelentőségére. Ezenkívül áruházi és rendezvényekhez kapcsolódó kóstoltatásokkal igyekeznek megismertetni a vásárlókat a legízletesebb árukkal. A sertéshús iránt nemcsak határainkon belül, hanem azon kívül is nagy a kereslet, ezért a határon túli, magyarlakta területeken egyaránt kóstoltató kampányokkal és széles termékkínálattal ajánlják a vásárlóközönség figyelmébe a kiváló minőségű sertéshúsokat. Mivel a sertéshús fogyasztása gasztronómiai hagyományainkban is jelen van, a karácsonyi időszak ünnepi összejöveteleinek egyik legnépszerűbb fogásaként igazán közkedvelt, az AMC kóstoltató autója is ízelítőt ad majd a finomabbnál finomabb ételekből, amelyek sertéshúsból készültek.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Emelkedett a baromfi- és a sertésvágások száma 2024-ben
A magyarországi vágóhidakon 84,8 ezer darab szarvasmarhát vágtak le 2024-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >IDEAAL™: a forradalmi szuperfehérje – Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >