Sertéskampány
Az Agrármarketing Centrum minden évben kóstoltató kampányokkal hívja fel a figyelmet a kiváló minőségű sertéshús fogyasztásának előnyeire, ami erős médiajelenléttel is kiegészül.
Ennek során középpontba kerülnek a feldolgozott termékek – felvágottak, kolbászok, egyéb füstölt áruk – és a közkedvelt, nyers húsból elkészíthető ételek is. Ma már számos védjegyes termék elérhető a piacon, amelyek garantálják a feldolgozás minőségét és körülményeit is. Az évek óta tartó kampány hatására a sertéshúsfogyasztás folyamatosan növekszik, mára fej-fej mellett halad a slágernek számító baromfihússal. A sovány sertéshús fogyasztását a táplálkozási szakemberek is rendre javasolják, így nem csoda, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak étkezésünkben. Az Agrármarketing Centrum a karácsonyi és a tavaszi időszakban televíziós és rádiókampánnyal, országos nyomtatott és online újsághirdetésekkel hívja fel a fogyasztók figyelmét a jó minőségű termékek fogyasztásának jelentőségére. Ezenkívül áruházi és rendezvényekhez kapcsolódó kóstoltatásokkal igyekeznek megismertetni a vásárlókat a legízletesebb árukkal. A sertéshús iránt nemcsak határainkon belül, hanem azon kívül is nagy a kereslet, ezért a határon túli, magyarlakta területeken egyaránt kóstoltató kampányokkal és széles termékkínálattal ajánlják a vásárlóközönség figyelmébe a kiváló minőségű sertéshúsokat. Mivel a sertéshús fogyasztása gasztronómiai hagyományainkban is jelen van, a karácsonyi időszak ünnepi összejöveteleinek egyik legnépszerűbb fogásaként igazán közkedvelt, az AMC kóstoltató autója is ízelítőt ad majd a finomabbnál finomabb ételekből, amelyek sertéshúsból készültek.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Erősödött az élő sertés exportja
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 22,7 százalékkal 22,5 ezer…
Tovább olvasom >Csökkent a vágósertés termelői ára
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 27,1 százalékkal 19 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >