POPAI találkozó a Coca-Colánál
A Coca-Cola HBC Magyarország dunaharaszti bázisán gyűltek össze május 9-én a POPAI Egyesület tagjai. A tavaszi találkozó házigazdája Veres Csaba, a CCHBC in-store és rendezvényaktivációs vezetője volt, aki elsőként egy gyárlátogatásra invitálta a résztvevőket, majd az ezt követő előadásokon a vállalat online kereskedelmi és in-store digitalizációs stratégiáiba kapott bepillantást a szakmai egyesület. Előbbi témáról Kurucz Attila, a CCHBC e-commerce vezetője beszélt, a CCHBC márkák szemszögéből ismertetve az elektronikus kereskedelem aktuális piacát, csatornáit, a nyertes stratégiákat és digitális eszközöket. Az online terület után az offline üzletekben való digitális jelenlétet részletezte előbb Bognár Gergő, a Béflex kereskedelmi igazgatója, majd Harmati Tamás, a vállalat marketing eszközgazdálkodási vezetője, aki előadásában a Béflexszel való közös fejlesztéseik tükrében vázolta a Coca-Cola vásárláshelyi digitális kommunikációs irányvonalát.
Az aktuális találkozó témáival a POPAI hazai egyesülete folytatta tematikus évét, melynek mottója: „2019 – Digitalizáció, vagy amit akartok”. Az ez évi találkozókon olyan témák kerülnek megvitatásra kereskedelmi, beszállítói, POP és piackutatói szempontból, mint a webshop merchandising, digital signage kihelyezések, automatizáció, online promóciók, kijelzők és alternatíváik, interakció és aktiváció, a közösségi média, mérések-elérések-tranzakciók, valamint mobilapplikációk. //
Kapcsolódó cikkeink
Trendszetterré vált a digitalizációban a bankszektor
A bankszektor hosszú évszázadokon keresztül a stabilitás, a hagyományok és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >