POPAI találkozó a Coca-Colánál
A Coca-Cola HBC Magyarország dunaharaszti bázisán gyűltek össze május 9-én a POPAI Egyesület tagjai. A tavaszi találkozó házigazdája Veres Csaba, a CCHBC in-store és rendezvényaktivációs vezetője volt, aki elsőként egy gyárlátogatásra invitálta a résztvevőket, majd az ezt követő előadásokon a vállalat online kereskedelmi és in-store digitalizációs stratégiáiba kapott bepillantást a szakmai egyesület. Előbbi témáról Kurucz Attila, a CCHBC e-commerce vezetője beszélt, a CCHBC márkák szemszögéből ismertetve az elektronikus kereskedelem aktuális piacát, csatornáit, a nyertes stratégiákat és digitális eszközöket. Az online terület után az offline üzletekben való digitális jelenlétet részletezte előbb Bognár Gergő, a Béflex kereskedelmi igazgatója, majd Harmati Tamás, a vállalat marketing eszközgazdálkodási vezetője, aki előadásában a Béflexszel való közös fejlesztéseik tükrében vázolta a Coca-Cola vásárláshelyi digitális kommunikációs irányvonalát.
Az aktuális találkozó témáival a POPAI hazai egyesülete folytatta tematikus évét, melynek mottója: „2019 – Digitalizáció, vagy amit akartok”. Az ez évi találkozókon olyan témák kerülnek megvitatásra kereskedelmi, beszállítói, POP és piackutatói szempontból, mint a webshop merchandising, digital signage kihelyezések, automatizáció, online promóciók, kijelzők és alternatíváik, interakció és aktiváció, a közösségi média, mérések-elérések-tranzakciók, valamint mobilapplikációk. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >