POPAI találkozó a Coca-Colánál
A Coca-Cola HBC Magyarország dunaharaszti bázisán gyűltek össze május 9-én a POPAI Egyesület tagjai. A tavaszi találkozó házigazdája Veres Csaba, a CCHBC in-store és rendezvényaktivációs vezetője volt, aki elsőként egy gyárlátogatásra invitálta a résztvevőket, majd az ezt követő előadásokon a vállalat online kereskedelmi és in-store digitalizációs stratégiáiba kapott bepillantást a szakmai egyesület. Előbbi témáról Kurucz Attila, a CCHBC e-commerce vezetője beszélt, a CCHBC márkák szemszögéből ismertetve az elektronikus kereskedelem aktuális piacát, csatornáit, a nyertes stratégiákat és digitális eszközöket. Az online terület után az offline üzletekben való digitális jelenlétet részletezte előbb Bognár Gergő, a Béflex kereskedelmi igazgatója, majd Harmati Tamás, a vállalat marketing eszközgazdálkodási vezetője, aki előadásában a Béflexszel való közös fejlesztéseik tükrében vázolta a Coca-Cola vásárláshelyi digitális kommunikációs irányvonalát.
Az aktuális találkozó témáival a POPAI hazai egyesülete folytatta tematikus évét, melynek mottója: „2019 – Digitalizáció, vagy amit akartok”. Az ez évi találkozókon olyan témák kerülnek megvitatásra kereskedelmi, beszállítói, POP és piackutatói szempontból, mint a webshop merchandising, digital signage kihelyezések, automatizáció, online promóciók, kijelzők és alternatíváik, interakció és aktiváció, a közösségi média, mérések-elérések-tranzakciók, valamint mobilapplikációk. //
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszeripari szakképzésben is kulcsfontosságú az innováció, állítja az Agrárminisztérium
A mezőgazdaság, az élelmiszeripar ma már elképzelhetetlen az innováció, a…
Tovább olvasom >Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >