POPAI-találkozó az Unilevernél
A POPAI 2017. június 8-i találkozójának helyszíne az Unilever Magyarország központja volt. A házigazda Veress Tibor customer marketing vezető és csapata látták vendégül az egyesület tagjait. Az idei tematikát folytatva, a kereskedelmi csatornák, Channels & Challenges mottóját követve ez alkalommal az online csatorna került a középpontba. Célunk, hogy több szempontból, lehetőleg kereskedelmi, gyártói, kutatói és instore, ez esetben shopper szemmel is áttekintsük: mik is az adott csatorna fő mozgatói, trendjei, kihívásai, sikertényezői. Az Unilever márkaoldalról mutatta be az online kereskedelem főbb szempontjait, kihívásait és a vásárlói folyamatokat. Csillag-Vella Rita, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója pedig kutatói szemmel vizsgálta az e-commerce hazai és nemzetközi trendjeit. Kereskedelmi oldalról a mall.hu webáruház, a hazai internetes kereskedelmi piac 2005 óta meghatározó szereplője mutatta be, hogyan érték el sikereiket, és emellett a hatékony digitális kommunikáció titkaiba avatta be az összegyűlteket.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >