POPAI-találkozó az Unilevernél
A POPAI 2017. június 8-i találkozójának helyszíne az Unilever Magyarország központja volt. A házigazda Veress Tibor customer marketing vezető és csapata látták vendégül az egyesület tagjait. Az idei tematikát folytatva, a kereskedelmi csatornák, Channels & Challenges mottóját követve ez alkalommal az online csatorna került a középpontba. Célunk, hogy több szempontból, lehetőleg kereskedelmi, gyártói, kutatói és instore, ez esetben shopper szemmel is áttekintsük: mik is az adott csatorna fő mozgatói, trendjei, kihívásai, sikertényezői. Az Unilever márkaoldalról mutatta be az online kereskedelem főbb szempontjait, kihívásait és a vásárlói folyamatokat. Csillag-Vella Rita, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója pedig kutatói szemmel vizsgálta az e-commerce hazai és nemzetközi trendjeit. Kereskedelmi oldalról a mall.hu webáruház, a hazai internetes kereskedelmi piac 2005 óta meghatározó szereplője mutatta be, hogyan érték el sikereiket, és emellett a hatékony digitális kommunikáció titkaiba avatta be az összegyűlteket.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >