POPAI-találkozó az Unilevernél
A POPAI 2017. június 8-i találkozójának helyszíne az Unilever Magyarország központja volt. A házigazda Veress Tibor customer marketing vezető és csapata látták vendégül az egyesület tagjait. Az idei tematikát folytatva, a kereskedelmi csatornák, Channels & Challenges mottóját követve ez alkalommal az online csatorna került a középpontba. Célunk, hogy több szempontból, lehetőleg kereskedelmi, gyártói, kutatói és instore, ez esetben shopper szemmel is áttekintsük: mik is az adott csatorna fő mozgatói, trendjei, kihívásai, sikertényezői. Az Unilever márkaoldalról mutatta be az online kereskedelem főbb szempontjait, kihívásait és a vásárlói folyamatokat. Csillag-Vella Rita, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója pedig kutatói szemmel vizsgálta az e-commerce hazai és nemzetközi trendjeit. Kereskedelmi oldalról a mall.hu webáruház, a hazai internetes kereskedelmi piac 2005 óta meghatározó szereplője mutatta be, hogyan érték el sikereiket, és emellett a hatékony digitális kommunikáció titkaiba avatta be az összegyűlteket.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >A GfK Európai kereskedelmi vásárlóerő tanulmánya már elérhető
Az átlagos kereskedelmi vásárlóerő Európában 6517 euró fejenként, azonban a…
Tovább olvasom >Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >