POPAI Awards POP verseny díjkiosztó: ismét digitális az Év Displaye
2014. november 6-án a Trade Marketing Klub évzáró eseményének keretében került sor az ötödik magyar POPAI Awards POP verseny ünnepélyes eredményhirdetésére. A díjkiosztón fény derült az Év displayére, valamint a 4 kategória helyezettjeire is.
Telt házzal, közel 100 fő részvételével rendezte meg a Trade Marketing Klub évzáró eseményét, ahol a szakmai program Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő, Csongovai Tamás, a Coop Hungary kereskedelmi igazgatója és Zsinkó Bálint, a Zwack Unicum export- és kereskedelemfejlesztési vezetője kerekasztal beszélgetése volt. A rendezvény második felében Kátai Ildikó a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára bemutatta a 78 éves, chicagói központú POPAI (Point of Purchase Advertising International, azaz a vásárláshelyi marketing világszervezete) fő célkitűzéseit, a POP versenyek 1958-ra visszanyúló történetét, és a szintén 5 éve megrendezésre kerülő POPAI Global Awards versenyt, a nemzeti győztesek viadalát.
A magyar nevezéseket szeptember közepéig adhatták le a versenyzők. Szeptember 23-26. között, a Trade magazin Business Days konferenciáján, a tapolcai Hotel Pelion különtermében kerültek kiállításra a pályamunkák, amiket a konferencia résztvevői, márkagyártó, kereskedelmi, piackutató, szolgáltató vállalatok vezetői tekintettek meg és értékeltek. Összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontból 1-től 5-ig kaptak osztályzatokat a kiállított eszközök.
Idén is 4 kategóriában hirdették ki a helyezetteket. A trófeát és az oklevelet Csiby Ágnes és Hermann Zsuzsanna, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke és elnökségi tagja adta át.
A hagyományoknak megfelelően idén is a legmagasabb zsűri pontszámot elérő pályamunka kapta az Év Displaye elismerést.
A POPAI Awards Magyarország 2014 díjazottai kategóriák szerint:
„Kis méretű” kategória
1.Carling E-papír polckártya – Win-Store Media Kft.
2.Normaflore bőrönd display – BÉFLEX Zrt.
3.Snickers parazita display – OSG Form Kft.
„Nem tartós” kategória
1.Maggi magyar paprika display – OSG Form Kft.
2.Turbo Fresh display – Unilever Kft.
3.SPAR PIAC attrap – D’ArcyAvenue Reklámügynökség
3.Radler hatszög display – 3P Solutions Kft.
„Tartós” kategória
1.Smart display – Lighthouse Bt.
2.Szériaszámos monitorbemutató állvány – Bepro Solutions Kft.
3.Ultra Wide monitortartó állvány – Bepro Solutions Kft.
„Digitális” kategória
1.Carling Cider dupla digitális torony – Win-Store Media Kft. Év Displaye
2.Interaktív sör kategória kiemelő és fejlesztő eszköz – BÉFLEX Zrt.
3.Carling AD Pulse digitális polckártya – Win-Store Media Kft.
3.SPAR – Alessi hűségpromóció – REON Digital Kft.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >