Pontgyűjtő programot indít környezetvédelmi kezdeményezések támogatására a belga Colruyt Csoport
A belga Colruyt csoport az Xtra alkalmazáson keresztül pontgyűjtő programot dolgozott ki a felelős, fenntartható vásárlás ösztönzésére.
A „Tudatos választás pontokat ér” mottóval a program keretében a vásárlók EcoScore A vagy B termékek választásával extra pontokat gyűjthetnek az Xtra profiljukban.
Száz pont összegyűjtése esetén a pontok az alkalmazásban beválthatók valamely a helyi környezetvédelmi projekt támogatására.
A Colruyt többek között olyan helyi szervezetekkel működik együtt, mint a brüsszeli székhelyű Bűűmplanters, a Nassonia, a BeeOdiversity és a GoodPlanet és célja az első évben 35 000 fa, 50 000 négyzetméternyi felületen virág ültetése és 25 000 négyzetméternyi természetes terület létrehozása.
„Ezzel a fenntartható kezdeményezésekre összpontosító, egyedülálló program létrehozásával arra szeretnénk vásárlóinkat rávenni, hogy közösen hassunk a jó irányba konkrét cselekvésekkel. Csak együtt tudunk jobban vigyázni a bolygóra és társadalmunkra, és biztosítani a következő generációk jövőjét” – mondta Jef Colruyt, a Colruyt Csoport vezérigazgatója.
A Colruyt Eco-Score kezdeményezése a vállalat egészséggel, társadalommal, állatjóléttel és környezettel kapcsolatos kezdeményezések támogatása iránti elkötelezettsége okán indult. A Belgiumban másfél évvel ezelőtt indult Eco-Score a vásárlókat tájékoztatja vásárlásaik környezeti hatásáról.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Mintegy 2500 munkahelyet épít le a Barry Callebaut világszerte
A svájci csokoládégyártó Barry Callebaut elbocsátásokba kezd világszerte, minek eredményeként…
Tovább olvasom >Belgium a dohánytermékek szupermarketekben való betiltására szavazott
Belgium a következő ország, amely szigorúbb szabályokat vezet be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >