Pontgyűjtő programot indít környezetvédelmi kezdeményezések támogatására a belga Colruyt Csoport
A belga Colruyt csoport az Xtra alkalmazáson keresztül pontgyűjtő programot dolgozott ki a felelős, fenntartható vásárlás ösztönzésére.
A „Tudatos választás pontokat ér” mottóval a program keretében a vásárlók EcoScore A vagy B termékek választásával extra pontokat gyűjthetnek az Xtra profiljukban.
Száz pont összegyűjtése esetén a pontok az alkalmazásban beválthatók valamely a helyi környezetvédelmi projekt támogatására.
A Colruyt többek között olyan helyi szervezetekkel működik együtt, mint a brüsszeli székhelyű Bűűmplanters, a Nassonia, a BeeOdiversity és a GoodPlanet és célja az első évben 35 000 fa, 50 000 négyzetméternyi felületen virág ültetése és 25 000 négyzetméternyi természetes terület létrehozása.
„Ezzel a fenntartható kezdeményezésekre összpontosító, egyedülálló program létrehozásával arra szeretnénk vásárlóinkat rávenni, hogy közösen hassunk a jó irányba konkrét cselekvésekkel. Csak együtt tudunk jobban vigyázni a bolygóra és társadalmunkra, és biztosítani a következő generációk jövőjét” – mondta Jef Colruyt, a Colruyt Csoport vezérigazgatója.
A Colruyt Eco-Score kezdeményezése a vállalat egészséggel, társadalommal, állatjóléttel és környezettel kapcsolatos kezdeményezések támogatása iránti elkötelezettsége okán indult. A Belgiumban másfél évvel ezelőtt indult Eco-Score a vásárlókat tájékoztatja vásárlásaik környezeti hatásáról.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott Belgiumban a Colruyt
Megnyitotta második elosztóközpontját a Colruyt Group a belgiumi Ollignies településen,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >