Pontgyűjtő programot indít környezetvédelmi kezdeményezések támogatására a belga Colruyt Csoport
A belga Colruyt csoport az Xtra alkalmazáson keresztül pontgyűjtő programot dolgozott ki a felelős, fenntartható vásárlás ösztönzésére.
A „Tudatos választás pontokat ér” mottóval a program keretében a vásárlók EcoScore A vagy B termékek választásával extra pontokat gyűjthetnek az Xtra profiljukban.
Száz pont összegyűjtése esetén a pontok az alkalmazásban beválthatók valamely a helyi környezetvédelmi projekt támogatására.
A Colruyt többek között olyan helyi szervezetekkel működik együtt, mint a brüsszeli székhelyű Bűűmplanters, a Nassonia, a BeeOdiversity és a GoodPlanet és célja az első évben 35 000 fa, 50 000 négyzetméternyi felületen virág ültetése és 25 000 négyzetméternyi természetes terület létrehozása.
„Ezzel a fenntartható kezdeményezésekre összpontosító, egyedülálló program létrehozásával arra szeretnénk vásárlóinkat rávenni, hogy közösen hassunk a jó irányba konkrét cselekvésekkel. Csak együtt tudunk jobban vigyázni a bolygóra és társadalmunkra, és biztosítani a következő generációk jövőjét” – mondta Jef Colruyt, a Colruyt Csoport vezérigazgatója.
A Colruyt Eco-Score kezdeményezése a vállalat egészséggel, társadalommal, állatjóléttel és környezettel kapcsolatos kezdeményezések támogatása iránti elkötelezettsége okán indult. A Belgiumban másfél évvel ezelőtt indult Eco-Score a vásárlókat tájékoztatja vásárlásaik környezeti hatásáról.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >2024-ben ismét csökkent a belga sörexport
Újabb visszaesést könyvelhetett el a belga söripar 2024-ben: az exportált…
Tovább olvasom >Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >