Pontgyűjtő programot indít környezetvédelmi kezdeményezések támogatására a belga Colruyt Csoport
A belga Colruyt csoport az Xtra alkalmazáson keresztül pontgyűjtő programot dolgozott ki a felelős, fenntartható vásárlás ösztönzésére.
A „Tudatos választás pontokat ér” mottóval a program keretében a vásárlók EcoScore A vagy B termékek választásával extra pontokat gyűjthetnek az Xtra profiljukban.
Száz pont összegyűjtése esetén a pontok az alkalmazásban beválthatók valamely a helyi környezetvédelmi projekt támogatására.
A Colruyt többek között olyan helyi szervezetekkel működik együtt, mint a brüsszeli székhelyű Bűűmplanters, a Nassonia, a BeeOdiversity és a GoodPlanet és célja az első évben 35 000 fa, 50 000 négyzetméternyi felületen virág ültetése és 25 000 négyzetméternyi természetes terület létrehozása.
„Ezzel a fenntartható kezdeményezésekre összpontosító, egyedülálló program létrehozásával arra szeretnénk vásárlóinkat rávenni, hogy közösen hassunk a jó irányba konkrét cselekvésekkel. Csak együtt tudunk jobban vigyázni a bolygóra és társadalmunkra, és biztosítani a következő generációk jövőjét” – mondta Jef Colruyt, a Colruyt Csoport vezérigazgatója.
A Colruyt Eco-Score kezdeményezése a vállalat egészséggel, társadalommal, állatjóléttel és környezettel kapcsolatos kezdeményezések támogatása iránti elkötelezettsége okán indult. A Belgiumban másfél évvel ezelőtt indult Eco-Score a vásárlókat tájékoztatja vásárlásaik környezeti hatásáról.
Kapcsolódó cikkeink
A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >EM: hétfőtől kétfokú eljárás segíthet a környezetvédelmi hatósági ügyekben
A kormány célja Magyarország természeti értékeinek, erőforrásainak megóvása, továbbá a…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >