Politikai egyeztetéseket kezdeményez az FMCG vállalatok világszervezete – tudósítónk jelenti Barcelonából
– Tegye fel a kezét, aki ma ugyanúgy ad el, mint öt évvel ezelőtt – fordult az FMCG piac jelentős vállalatainak 850 döntéshozójához a kongresszus moderátora, az angol tévé-riporter, Alex Thomson. A barcelonai Centre Convencions International nagytermében ülők hangos nevetéssel fogadták a felszólítást. Persze senki sem tette fel a kezét. Hiszen a a világ legnagyobb cégeinek első számú vezetői, WalMarttól és Cerreforutól a Nestléig, Coca-Coláig, valamint tekintélyes szakértők három napon át arról beszéltek, hogyan lehet a gazdasági környezet viharos változásai közepette eredményesen kereskedni a jövőben is.
A kongresszus zárásaként a program-bizottság elnöke, Klaus Dohle, a német Dohle kereskedelmi csoport vezérigazgatója foglalta össze a négy nap eseményeit. Többek között elmondta:
– Szervezetünk, a The Consumer Foods Forum 70 országban működő 650 tagvállalata minden tevékenységének középpontjában a fogyasztó áll. A globális fogyasztó, aki nagyon gyorsan fejlődik, elvárásai pedig újra és újra átalakulnak.
Bejelentette, hogy a piaci körülmények sokféle, példátlanul gyors változása fontos lépésekre készteti a Forumban tömörülő nagy FMCG vállalatok vezetőit. A Consumer Goods Forum az eredményes üzleti tevékenység fenntarthatósága érdekében felkészül arra az egyeztetésre, amit a világ tizenkilenc legnagyobb gazdaságát és az EU-t magában foglaló G20 szervezet kezdeményezett. Azon kívül együttműködést kezd a Világgazdasági Fórummal.
A kongresszus legérdekesebb, legfontosabb információt a Trade Magazin következő számában megjelenő riportban jelentetjük meg.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >