Pókemberes üditőitalt dob piacra Amerikában a Cott
A Cott által gyártott frissítőket a Wal-Mart árulja.
A kanadai üdítőital cég leszerződött a Columbia
Pictures-szel, hogy a jövőben három hűsítőjén, a zöldalmás, az áfonyás és a narancsos
fémdobozos italokon megjelenik a Pókember. Az így felmárkázott termék a
Wal-Mart minden üzletében kapható lesz, és 33 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, és
nyolc vitaminnal és ásványi anyaggal is dúsították.
Az év első három hónapjában a kanadai társaság nyeresége
elérte a 4,8 millió kanadai dollárt, szemben a tavalyi első negyedévben
regisztrált 2,1 millió kanadai dolláros veszteséggel.
A Cott Pókember jelmezbe öltözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >