Pókemberes üditőitalt dob piacra Amerikában a Cott
A Cott által gyártott frissítőket a Wal-Mart árulja.
A kanadai üdítőital cég leszerződött a Columbia
Pictures-szel, hogy a jövőben három hűsítőjén, a zöldalmás, az áfonyás és a narancsos
fémdobozos italokon megjelenik a Pókember. Az így felmárkázott termék a
Wal-Mart minden üzletében kapható lesz, és 33 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, és
nyolc vitaminnal és ásványi anyaggal is dúsították.
Az év első három hónapjában a kanadai társaság nyeresége
elérte a 4,8 millió kanadai dollárt, szemben a tavalyi első negyedévben
regisztrált 2,1 millió kanadai dolláros veszteséggel.
A Cott Pókember jelmezbe öltözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >