Pókemberes üditőitalt dob piacra Amerikában a Cott
A Cott által gyártott frissítőket a Wal-Mart árulja.
A kanadai üdítőital cég leszerződött a Columbia
Pictures-szel, hogy a jövőben három hűsítőjén, a zöldalmás, az áfonyás és a narancsos
fémdobozos italokon megjelenik a Pókember. Az így felmárkázott termék a
Wal-Mart minden üzletében kapható lesz, és 33 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, és
nyolc vitaminnal és ásványi anyaggal is dúsították.
Az év első három hónapjában a kanadai társaság nyeresége
elérte a 4,8 millió kanadai dollárt, szemben a tavalyi első negyedévben
regisztrált 2,1 millió kanadai dolláros veszteséggel.
A Cott Pókember jelmezbe öltözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >