Pókemberes üditőitalt dob piacra Amerikában a Cott
A Cott által gyártott frissítőket a Wal-Mart árulja.
A kanadai üdítőital cég leszerződött a Columbia
Pictures-szel, hogy a jövőben három hűsítőjén, a zöldalmás, az áfonyás és a narancsos
fémdobozos italokon megjelenik a Pókember. Az így felmárkázott termék a
Wal-Mart minden üzletében kapható lesz, és 33 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, és
nyolc vitaminnal és ásványi anyaggal is dúsították.
Az év első három hónapjában a kanadai társaság nyeresége
elérte a 4,8 millió kanadai dollárt, szemben a tavalyi első negyedévben
regisztrált 2,1 millió kanadai dolláros veszteséggel.
A Cott Pókember jelmezbe öltözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >