Pókemberes üditőitalt dob piacra Amerikában a Cott
A Cott által gyártott frissítőket a Wal-Mart árulja.
A kanadai üdítőital cég leszerződött a Columbia
Pictures-szel, hogy a jövőben három hűsítőjén, a zöldalmás, az áfonyás és a narancsos
fémdobozos italokon megjelenik a Pókember. Az így felmárkázott termék a
Wal-Mart minden üzletében kapható lesz, és 33 százalékkal kevesebb cukrot tartalmaz, és
nyolc vitaminnal és ásványi anyaggal is dúsították.
Az év első három hónapjában a kanadai társaság nyeresége
elérte a 4,8 millió kanadai dollárt, szemben a tavalyi első negyedévben
regisztrált 2,1 millió kanadai dolláros veszteséggel.
A Cott Pókember jelmezbe öltözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >