A POI bankkártya terminálja akár extra bevételt is jelenthet
Egyedülálló lehetőséget dolgozott ki a bankkártyás fizetés kiépítésére a P.O.I. Partner Kft. A Nemzetgazdasági Minisztérium pályázatán is nyertes cég Fizetési Pont szolgáltatása legfőképpen azoknak a kereskedőknek kínál rendkívül kedvező megoldást, akik még nem rendelkeznek üzletükben kártyás fizetési móddal.
Ebben az esetben a havidíjmentes szolgáltatásnál extra költségekkel sem kell számolni. Nincs sem telepítési díj, sem szervizelési költség, a forgalom után pedig mindössze 0,95% az elfogadói jutalék. Megrendeléskor az üzlet egy újgenerációs terminált kap, melyen nemcsak az aktuális vásárlásért lehet kártyával fizetni, de további tranzakciók, így mobilegyenleg-feltöltés, csekkbefizetés és átutalás is elvégezhető, az értéknövelt szolgáltatások után pedig jutalékot kap a kereskedő.
– Sok vevőt, és így sok bevételt is veszít az a bolt, ahol kizárólag készpénzzel lehet vásárolni – mondja Mihályffy Zsolt, a Fizetési Pont értékesítési vezetője. – Egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne biztosítsa üzletében ezt a ma már alapvető fizetési módot, ráadásul egy Fizetési Pont nemcsak vásárlói számát tudja növelni, de a POI terminállal extra bevételhez is jut.
A programról további részletes információk találhatók a fizetesipont.hu weboldalon, ahol a szolgáltatás pár perc alatt megrendelhető, igényléstől számítva pedig mindössze 72 órán belül telepítik is a Fizetési Pont terminálját. (x)
Kapcsolódó cikkeink

Terminál nélkül, okostelefonnal is fogadhatnak kártyás fizetést a magyar kereskedők
A magyarországi kereskedők is használhatják okostelefonjukat fizetésnél kártyaelfogadásra, így akár…
Tovább olvasom >Magazin: Új fizetési megoldások: a puding próbája az evés!
A koronavírus-járvány és a készpénzmentes fizetés úgymond kéz a kézben…
Tovább olvasom >Terminál nélkül fogadhatnak kártyás fizetést a magyar kereskedők
A Mastercard és a Fizetési Pont bejelentette, hogy mostantól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >