Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát vezet be az irodában egészségesebb étkezési megoldásokat kereső munkavállalók számára.

Knorr háromsajtos-gombás rizottója a sajt, a rizs és a gomba ízleges, krémes egyvelege. A poharas termék 100%-ban valódi zöldséget és adagonként 7 gramm fehérjét tartalmaz.
Egy 2023-as jelentés szerint az amerikai munkavállalók 40%-kal nagyobb valószínűséggel nyilatkoznak úgy, hogy soha nem tartanak ebédszünetet, mint egy évvel korábban. Más adatok pedig azt mutatják, hogy a fiatal munkavállalók többsége inkább nassol – és nem étkezik – a munkanap során.
Erre a helyzetre kínál megoldást a Knorr, amikor belép a mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas ételek kategóriájába az Egyesült Államokban. A Unilever tulajdonában lévő márka több olyan dolgozó fogyasztót szeretne megnyerni magának, akik túl elfoglaltak ahhoz, hogy napközben ebédeljenek.
Az új Knorr Rice Cups négyféle ízben kapható: háromsajtos-gombás rizottó, csirkés sült rizs, paradicsomos rizottó és fajita rizs. A Knorr Pasta termékcsalád szintén háromféle változatban elérhető: Teriyaki tészta, fűszeres koreai stílusú BBQ és Pad Thai. Ezek a fogások 2,5 perc vagy annál rövidebb idő alatt mikrohullámú sütőben elkészíthetők.
A Knorr Cups az élelmiszermárka legújabb törekvése arra, hogy poharas ételekkel bővítse a termékeire vonatkozó fogyasztási alkalmak körét, és azok akár az úton lévők számára is kényelmesen fogyaszthatók legyenek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >