Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát vezet be az irodában egészségesebb étkezési megoldásokat kereső munkavállalók számára.

Knorr háromsajtos-gombás rizottója a sajt, a rizs és a gomba ízleges, krémes egyvelege. A poharas termék 100%-ban valódi zöldséget és adagonként 7 gramm fehérjét tartalmaz.
Egy 2023-as jelentés szerint az amerikai munkavállalók 40%-kal nagyobb valószínűséggel nyilatkoznak úgy, hogy soha nem tartanak ebédszünetet, mint egy évvel korábban. Más adatok pedig azt mutatják, hogy a fiatal munkavállalók többsége inkább nassol – és nem étkezik – a munkanap során.
Erre a helyzetre kínál megoldást a Knorr, amikor belép a mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas ételek kategóriájába az Egyesült Államokban. A Unilever tulajdonában lévő márka több olyan dolgozó fogyasztót szeretne megnyerni magának, akik túl elfoglaltak ahhoz, hogy napközben ebédeljenek.
Az új Knorr Rice Cups négyféle ízben kapható: háromsajtos-gombás rizottó, csirkés sült rizs, paradicsomos rizottó és fajita rizs. A Knorr Pasta termékcsalád szintén háromféle változatban elérhető: Teriyaki tészta, fűszeres koreai stílusú BBQ és Pad Thai. Ezek a fogások 2,5 perc vagy annál rövidebb idő alatt mikrohullámú sütőben elkészíthetők.
A Knorr Cups az élelmiszermárka legújabb törekvése arra, hogy poharas ételekkel bővítse a termékeire vonatkozó fogyasztási alkalmak körét, és azok akár az úton lévők számára is kényelmesen fogyaszthatók legyenek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >