Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát vezet be az irodában egészségesebb étkezési megoldásokat kereső munkavállalók számára.

Knorr háromsajtos-gombás rizottója a sajt, a rizs és a gomba ízleges, krémes egyvelege. A poharas termék 100%-ban valódi zöldséget és adagonként 7 gramm fehérjét tartalmaz.
Egy 2023-as jelentés szerint az amerikai munkavállalók 40%-kal nagyobb valószínűséggel nyilatkoznak úgy, hogy soha nem tartanak ebédszünetet, mint egy évvel korábban. Más adatok pedig azt mutatják, hogy a fiatal munkavállalók többsége inkább nassol – és nem étkezik – a munkanap során.
Erre a helyzetre kínál megoldást a Knorr, amikor belép a mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas ételek kategóriájába az Egyesült Államokban. A Unilever tulajdonában lévő márka több olyan dolgozó fogyasztót szeretne megnyerni magának, akik túl elfoglaltak ahhoz, hogy napközben ebédeljenek.
Az új Knorr Rice Cups négyféle ízben kapható: háromsajtos-gombás rizottó, csirkés sült rizs, paradicsomos rizottó és fajita rizs. A Knorr Pasta termékcsalád szintén háromféle változatban elérhető: Teriyaki tészta, fűszeres koreai stílusú BBQ és Pad Thai. Ezek a fogások 2,5 perc vagy annál rövidebb idő alatt mikrohullámú sütőben elkészíthetők.
A Knorr Cups az élelmiszermárka legújabb törekvése arra, hogy poharas ételekkel bővítse a termékeire vonatkozó fogyasztási alkalmak körét, és azok akár az úton lévők számára is kényelmesen fogyaszthatók legyenek.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >