plusmarket – a magyar drogéria

Dobi István
tulajdonos
Dél-100
A Budapest mellett öt megyében – Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád és Békés megye – érdekelt üzletláncot a Dél-100 Kft., mint franchise-gazda, a kiskunfélegyházi központi raktárból látja el, amely több mint 10 000 m2-en, cca. 15 000 cikkelem folyamatos tartásával áll az üzletek rendelkezésére. Az idén nyitott békéscsabai, perkátai, kecskeméti és ballószögi, valamint a legutóbbi makói üzletnyitással 38-ra bővült a boltok száma. Tulajdonosi szándék szerint – megtartva ezt a dinamikát a jövőben is – évente legalább 5 új üzlet nyitásával terveznek bővülni, amellett, hogy a meglévő üzleteket is folyamatosan, a mai kor igényeinek megfelelően korszerűsítik.
Az egységek éppúgy megtalálhatóak a vidék kisebb településein – biztosítva itt is a nagyvárosi választékot –, mint Budapesten és a megyeszékhelyeken.
A plusmarket célja, hogy üzleteiben minőségi áruk széles skáláját tegye elérhetővé kedvező árakon, mindezt vásárlóbarát környezetben, készséges kiszolgálással. Az áruházi kínálat és termékkihelyezés a vásárlási élmény biztosítása mellett, a minél egyszerűbb vásárlásban támogatja a vásárlókat. A termékpalettában megtalálhatóak a vegyi áru, a takarítóeszközök, a szépségápolás, a babavilág, a háztartási papíráru, a napi tartós élelmiszerek, a reform élelmiszerek, a kávé, a tea, az üdítőital és az ásványvíz kategóriák, a kisállateledelek és kiegészítők kedvelt-ismert márkái mellett a háztartáshoz szükséges iparcikkek választéka is.

A makói üzlet nyitása
A kínálatot folyamatosan monitorozva alakítják, hogy az a mindenkori vásárlói igényeket a lehető legnagyobb mértékben szolgálja.
„Sikerünk a vásárlóinkkal és az elkötelezett kollégáinkkal közös siker” – mondja Dobi István tulajdonos.

A kiskunfélegyházi üzlet
Árak tekintetében mindig a lehető legjobbat kívánja nyújtani a hálózat, hogy a vásárlás után őszintén érezzük, ez nem csak egy reklámszlogen:
„Pont jó árak! Pont jó nekem!” (x)
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Amikor még nem fáj és amikor már igen – A nap képe
Az ötlet némileg hasonlít egy nálunk is futó torokgyógyszer-reklámra, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >