plusmarket – a magyar drogéria
A Budapest mellett öt megyében – Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, Bács-Kiskun, Csongrád-Csanád és Békés megye – érdekelt üzletláncot a Dél-100 Kft., mint franchise-gazda, a kiskunfélegyházi központi raktárból látja el, amely több mint 10 000 m2-en, cca. 15 000 cikkelem folyamatos tartásával áll az üzletek rendelkezésére. Az idén nyitott békéscsabai, perkátai, kecskeméti és ballószögi, valamint a legutóbbi makói üzletnyitással 38-ra bővült a boltok száma. Tulajdonosi szándék szerint – megtartva ezt a dinamikát a jövőben is – évente legalább 5 új üzlet nyitásával terveznek bővülni, amellett, hogy a meglévő üzleteket is folyamatosan, a mai kor igényeinek megfelelően korszerűsítik.
Az egységek éppúgy megtalálhatóak a vidék kisebb településein – biztosítva itt is a nagyvárosi választékot –, mint Budapesten és a megyeszékhelyeken.
A plusmarket célja, hogy üzleteiben minőségi áruk széles skáláját tegye elérhetővé kedvező árakon, mindezt vásárlóbarát környezetben, készséges kiszolgálással. Az áruházi kínálat és termékkihelyezés a vásárlási élmény biztosítása mellett, a minél egyszerűbb vásárlásban támogatja a vásárlókat. A termékpalettában megtalálhatóak a vegyi áru, a takarítóeszközök, a szépségápolás, a babavilág, a háztartási papíráru, a napi tartós élelmiszerek, a reform élelmiszerek, a kávé, a tea, az üdítőital és az ásványvíz kategóriák, a kisállateledelek és kiegészítők kedvelt-ismert márkái mellett a háztartáshoz szükséges iparcikkek választéka is.
A kínálatot folyamatosan monitorozva alakítják, hogy az a mindenkori vásárlói igényeket a lehető legnagyobb mértékben szolgálja.
„Sikerünk a vásárlóinkkal és az elkötelezett kollégáinkkal közös siker” – mondja Dobi István tulajdonos.
Árak tekintetében mindig a lehető legjobbat kívánja nyújtani a hálózat, hogy a vásárlás után őszintén érezzük, ez nem csak egy reklámszlogen:
„Pont jó árak! Pont jó nekem!” (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >