PLMA: Rövid hírek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 02. 21. 16:05

A hazai Kifli cseh anyavállalata, a Rohlik Group beszállítókat keres saját márkás üzletága bővítésére mind a belépő, mind a prémium szegmensben.

Az ALDI UK helyi beszállítóinak számát kívánja növelni kb. 100 új partnerrel. Ezekre az új beszerzésekre évi 3,5 milliárd fontot különítettek el.

Carrefour közel 200 új, gour­met terméket vezet be a Carrefour Extra márka választékba Spanyolországban. A cikkek 70%-át helyben állítják elő.

Morrisons rovarfarmot létesít a csirketelepek ellátására, a szójafelhasználás csökkentésére. A körkörös gazdaság jegyében a rovarokat a zöldség-gyümölcs osztályokról kikerülő selejttel fogják táplálni.

Penny 160 boltjában elindította Scan & Go szolgáltatását. A vásárlók saját okostelefonjukkal rögzítik a megvásárolni kívánt termékeket, így gyorsabban haladhatnak át a kasszazónán. A jövőben ezt a lehetőséget minden Penny áruházban elérhetővé teszik.

Az Albert Heijn okosórákra fejlesztett appot tesztel AH Wear néven. A vásárlók okostelefonjára és órájára telepített alkalmazáson keresztül a hűségpontok gyűjtése és beváltása válik lehetővé. //

Közelgő PLMA események:

 2022. március 28–31. PLMA Global Online Private Label Trade Show (Saját Márkás Online Szakkiállítás)

 2022. május 31. – június 1. PLMA “World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítás, Amsterdam

Kapcsolódó cikkeink