PLMA: Rövid hírek
A hazai Kifli cseh anyavállalata, a Rohlik Group beszállítókat keres saját márkás üzletága bővítésére mind a belépő, mind a prémium szegmensben.
Az ALDI UK helyi beszállítóinak számát kívánja növelni kb. 100 új partnerrel. Ezekre az új beszerzésekre évi 3,5 milliárd fontot különítettek el.
A Carrefour közel 200 új, gourmet terméket vezet be a Carrefour Extra márka választékba Spanyolországban. A cikkek 70%-át helyben állítják elő.
A Morrisons rovarfarmot létesít a csirketelepek ellátására, a szójafelhasználás csökkentésére. A körkörös gazdaság jegyében a rovarokat a zöldség-gyümölcs osztályokról kikerülő selejttel fogják táplálni.
A Penny 160 boltjában elindította Scan & Go szolgáltatását. A vásárlók saját okostelefonjukkal rögzítik a megvásárolni kívánt termékeket, így gyorsabban haladhatnak át a kasszazónán. A jövőben ezt a lehetőséget minden Penny áruházban elérhetővé teszik.
Az Albert Heijn okosórákra fejlesztett appot tesztel AH Wear néven. A vásárlók okostelefonjára és órájára telepített alkalmazáson keresztül a hűségpontok gyűjtése és beváltása válik lehetővé. //
Közelgő PLMA események:
• 2022. március 28–31. PLMA Global Online Private Label Trade Show (Saját Márkás Online Szakkiállítás)
• 2022. május 31. – június 1. PLMA “World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítás, Amsterdam
Kapcsolódó cikkeink
39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >