PLMA: Rövid hírek
A hazai Kifli cseh anyavállalata, a Rohlik Group beszállítókat keres saját márkás üzletága bővítésére mind a belépő, mind a prémium szegmensben.
Az ALDI UK helyi beszállítóinak számát kívánja növelni kb. 100 új partnerrel. Ezekre az új beszerzésekre évi 3,5 milliárd fontot különítettek el.
A Carrefour közel 200 új, gourmet terméket vezet be a Carrefour Extra márka választékba Spanyolországban. A cikkek 70%-át helyben állítják elő.
A Morrisons rovarfarmot létesít a csirketelepek ellátására, a szójafelhasználás csökkentésére. A körkörös gazdaság jegyében a rovarokat a zöldség-gyümölcs osztályokról kikerülő selejttel fogják táplálni.
A Penny 160 boltjában elindította Scan & Go szolgáltatását. A vásárlók saját okostelefonjukkal rögzítik a megvásárolni kívánt termékeket, így gyorsabban haladhatnak át a kasszazónán. A jövőben ezt a lehetőséget minden Penny áruházban elérhetővé teszik.
Az Albert Heijn okosórákra fejlesztett appot tesztel AH Wear néven. A vásárlók okostelefonjára és órájára telepített alkalmazáson keresztül a hűségpontok gyűjtése és beváltása válik lehetővé. //
Közelgő PLMA események:
• 2022. március 28–31. PLMA Global Online Private Label Trade Show (Saját Márkás Online Szakkiállítás)
• 2022. május 31. – június 1. PLMA “World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítás, Amsterdam
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >