PLMA: Rövid hírek
A hazai Kifli cseh anyavállalata, a Rohlik Group beszállítókat keres saját márkás üzletága bővítésére mind a belépő, mind a prémium szegmensben.
Az ALDI UK helyi beszállítóinak számát kívánja növelni kb. 100 új partnerrel. Ezekre az új beszerzésekre évi 3,5 milliárd fontot különítettek el.
A Carrefour közel 200 új, gourmet terméket vezet be a Carrefour Extra márka választékba Spanyolországban. A cikkek 70%-át helyben állítják elő.
A Morrisons rovarfarmot létesít a csirketelepek ellátására, a szójafelhasználás csökkentésére. A körkörös gazdaság jegyében a rovarokat a zöldség-gyümölcs osztályokról kikerülő selejttel fogják táplálni.
A Penny 160 boltjában elindította Scan & Go szolgáltatását. A vásárlók saját okostelefonjukkal rögzítik a megvásárolni kívánt termékeket, így gyorsabban haladhatnak át a kasszazónán. A jövőben ezt a lehetőséget minden Penny áruházban elérhetővé teszik.
Az Albert Heijn okosórákra fejlesztett appot tesztel AH Wear néven. A vásárlók okostelefonjára és órájára telepített alkalmazáson keresztül a hűségpontok gyűjtése és beváltása válik lehetővé. //
Közelgő PLMA események:
• 2022. március 28–31. PLMA Global Online Private Label Trade Show (Saját Márkás Online Szakkiállítás)
• 2022. május 31. – június 1. PLMA “World of Private Label” Nemzetközi Szakkiállítás, Amsterdam
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >