PLMA rövid hírek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 17. 15:09
Az Edeka és az Intermarché kilépett az AgeCore európai beszerzési társulásból, ahol együttesen 60%-ot képviseltek. A többi tag, a belga Colruyt, a svájci Coop, az olasz Conrad és a spanyol Eroski maradtak. Az Edeka már azt is bejelentette, hogy beszerzési szövetséget kötött a holland Picnic e-kereskedővel. Az Intermarché pedig országon belül társult a Casino szupermarketlánccal.

A Svájcban piacvezető Migros lánc fenntarthatósági, MCHECK címkével kezdte ellátni saját márkás termékeit, hogy jobb áttekinthetőséget biztosítson a vásárlói számára. Állatjóléti és CO2-kibocsájtás, klímamegfelelőség szempontjából csillagokkal jelölik a termékeket. A jelölés 2025-re minden privátcímkés Migros-termékre felkerül.

A fagyasztott termékek forgalmazására specializálódott angol Iceland lánc új boltformátumot nyitott Swift néven, Fast, Fresh, Local (Gyors, Friss, Helyi) hívószavakkal. Kényelmi, főként friss termékeket kínálnak, amelyeket könnyen, egyszerűen szerezhetnek be náluk a vásárlók. Készételválasztékuk kiterjed a teljes értékű reggelire, ebédre és vacsorára is.

Az Egyesült Királyságban az ALDI minden saját márkás italán lecserélte a műanyag szívószálat FSC-tanúsított, újrahasznosítható, papíralapú változatra. Belgiumban pedig megszigorította zöldség-gyümölcs beszállító partnerei felé a vízfelhasználással való gazdálkodás elvárásait. A vízhatékonyság minden ALDI-országban fókuszba kerül. //

PLMA_AldiUK szivoszál

Kapcsolódó cikkeink