PLMA rövid hírek
A Svájcban piacvezető Migros lánc fenntarthatósági, MCHECK címkével kezdte ellátni saját márkás termékeit, hogy jobb áttekinthetőséget biztosítson a vásárlói számára. Állatjóléti és CO2-kibocsájtás, klímamegfelelőség szempontjából csillagokkal jelölik a termékeket. A jelölés 2025-re minden privátcímkés Migros-termékre felkerül.
A fagyasztott termékek forgalmazására specializálódott angol Iceland lánc új boltformátumot nyitott Swift néven, Fast, Fresh, Local (Gyors, Friss, Helyi) hívószavakkal. Kényelmi, főként friss termékeket kínálnak, amelyeket könnyen, egyszerűen szerezhetnek be náluk a vásárlók. Készételválasztékuk kiterjed a teljes értékű reggelire, ebédre és vacsorára is.
Az Egyesült Királyságban az ALDI minden saját márkás italán lecserélte a műanyag szívószálat FSC-tanúsított, újrahasznosítható, papíralapú változatra. Belgiumban pedig megszigorította zöldség-gyümölcs beszállító partnerei felé a vízfelhasználással való gazdálkodás elvárásait. A vízhatékonyság minden ALDI-országban fókuszba kerül. //
Kapcsolódó cikkeink
Kiflivending – A nap videója
Sokféle extrém vendingautomatát láttunk (és mutattunk be) már, de a…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >