PLMA rövid hírek
A Svájcban piacvezető Migros lánc fenntarthatósági, MCHECK címkével kezdte ellátni saját márkás termékeit, hogy jobb áttekinthetőséget biztosítson a vásárlói számára. Állatjóléti és CO2-kibocsájtás, klímamegfelelőség szempontjából csillagokkal jelölik a termékeket. A jelölés 2025-re minden privátcímkés Migros-termékre felkerül.
A fagyasztott termékek forgalmazására specializálódott angol Iceland lánc új boltformátumot nyitott Swift néven, Fast, Fresh, Local (Gyors, Friss, Helyi) hívószavakkal. Kényelmi, főként friss termékeket kínálnak, amelyeket könnyen, egyszerűen szerezhetnek be náluk a vásárlók. Készételválasztékuk kiterjed a teljes értékű reggelire, ebédre és vacsorára is.
Az Egyesült Királyságban az ALDI minden saját márkás italán lecserélte a műanyag szívószálat FSC-tanúsított, újrahasznosítható, papíralapú változatra. Belgiumban pedig megszigorította zöldség-gyümölcs beszállító partnerei felé a vízfelhasználással való gazdálkodás elvárásait. A vízhatékonyság minden ALDI-országban fókuszba kerül. //
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >