PLMA-konferencia Isztambulban a saját márkák jövőjéről

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 14. 00:02

2009 a saját márkák éve volt: a gazdasági válságnak köszönhetően egész Európában változtak a költekezési szokások, ez kedvezett a private labelnek. Ma már a boltokban a vevők pénzük jelentős részét saját márkás termékekre költik.

De fenntartható-e a növekedés és megismételhetők-e a tavalyi sikerek,  ha a gazdasági helyzet javul? Ezekre a  kérdésekre keresi a választ a PLMA (a saját márkás termékeket gyártó cégek nemzetközi szövetsége) 2010-es kerekasztal-konferenciája február 24-25. között, melynek helyszíne ezúttal Isztambul, témája pedig: "Pillantás a tükörbe: mi az, amit a saját márka helyesen tesz? Mi az, amiben a saját márkának fejlődnie kell?"
Brian Dharoff, a PLMA elnöke szerint 2010 a visszatérés éve lehet az A-brandek számára,
visszahódíthatják a piacnak azt a szegmensét, amelyet 2009-ben vesztettek el. A sikerhez azonban az innovációs megoldásokra külön figyelmet kell szentelnie minden saját márkás cégnek.
A kerekasztal konferencia február 25-én csütörtökön elsőként a saját márkák stratégiai elemzésével indít. David Shriver, a Carrefour vezérigazgatójának korábbi stratégiai tanácsadója, a Tulchan Csoport jelenlegi konzulense arról beszél majd, milyen elvárásoknak kell megfelelniük a kereskedelmi márkáknak napjainkban.
A következő előadók a gyártók, a kiskereskedők és a fogyasztók nézőpontjából veszik górcső alá a kereskedelmi márkát.
Február 24-én a kerekasztal konferencia résztvevőinek lehetősége nyílik ellátogatni Isztambul fő szupermarketeibe és hipermarketeibe, amelynek keretében a török piac sajátosságairól hallhatnak rövid ismertetőt Robert Gregory, a Planet Retail kutatási igazgatójának előadásában.
A rendezvény számára a Hilton Istanbul ad otthont.



Kapcsolódó cikkeink