PLMA-konferencia Isztambulban a saját márkák jövőjéről
2009 a saját márkák éve volt: a gazdasági válságnak köszönhetően egész Európában változtak a költekezési szokások, ez kedvezett a private labelnek. Ma már a boltokban a vevők pénzük jelentős részét saját márkás termékekre költik.
De fenntartható-e a növekedés és megismételhetők-e a tavalyi sikerek, ha a gazdasági helyzet javul? Ezekre a kérdésekre keresi a választ a PLMA (a saját márkás termékeket gyártó cégek nemzetközi szövetsége) 2010-es kerekasztal-konferenciája február 24-25. között, melynek helyszíne ezúttal Isztambul, témája pedig: "Pillantás a tükörbe: mi az, amit a saját márka helyesen tesz? Mi az, amiben a saját márkának fejlődnie kell?"
Brian Dharoff, a PLMA elnöke szerint 2010 a visszatérés éve lehet az A-brandek számára,
visszahódíthatják a piacnak azt a szegmensét, amelyet 2009-ben vesztettek el. A sikerhez azonban az innovációs megoldásokra külön figyelmet kell szentelnie minden saját márkás cégnek.
A kerekasztal konferencia február 25-én csütörtökön elsőként a saját márkák stratégiai elemzésével indít. David Shriver, a Carrefour vezérigazgatójának korábbi stratégiai tanácsadója, a Tulchan Csoport jelenlegi konzulense arról beszél majd, milyen elvárásoknak kell megfelelniük a kereskedelmi márkáknak napjainkban.
A következő előadók a gyártók, a kiskereskedők és a fogyasztók nézőpontjából veszik górcső alá a kereskedelmi márkát.
Február 24-én a kerekasztal konferencia résztvevőinek lehetősége nyílik ellátogatni Isztambul fő szupermarketeibe és hipermarketeibe, amelynek keretében a török piac sajátosságairól hallhatnak rövid ismertetőt Robert Gregory, a Planet Retail kutatási igazgatójának előadásában.
A rendezvény számára a Hilton Istanbul ad otthont.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >