PLMA-hírek – Saját márkás találkozások on- és offline
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége sűrű programmal indította az évet, két online és egy személyes rendezvénnyel is készültek, hogy az iparág különböző szereplőit világszerte összekössék egymással.
PLMAGLOBAL
Március 28–31-én online került megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, a személyes események modern kiegészítője. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító, 55 országból érkezett privátcímke-fejlesztő és -gyártó potenciális partnereket. A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártyacsere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
A több mint 60 országból érkezett beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A világtrendek szerint a növényi alapú, a mentes, az egészséges, kényelmi és fenntartható termékek kiemelt figyelmet kapnak. A felület egészen júniusig nyitva áll a regisztráltak részére.
Személyes PL-kiállítás Amszterdamban
Bár a 35 éves hagyomány néhány éve megszakadt, a szervező Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége azt ígéri, hogy 2022. május 31. – június 1. között ismét személyes részvétellel rendezik meg a World of Private Label szakkiállítást Amszterdamban. Az új termékek, friss ötletek felvonultatásával is szeretnének hozzájárulni a saját márkás iparág fejlődéséhez, növekedéséhez, a beszerzők és gyártók találkozásához. A kereskedelem egyre nagyobb szerepet szán a saját marketing tevékenységnek, ezen belül is a kizárólagos, privátcímkés választék kialakításának mind lokális, régiós és nemzetközi szinten is. //
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >