PLMA-hírek – Saját márkás találkozások on- és offline
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége sűrű programmal indította az évet, két online és egy személyes rendezvénnyel is készültek, hogy az iparág különböző szereplőit világszerte összekössék egymással.
PLMAGLOBAL
Március 28–31-én online került megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, a személyes események modern kiegészítője. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító, 55 országból érkezett privátcímke-fejlesztő és -gyártó potenciális partnereket. A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártyacsere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
A több mint 60 országból érkezett beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A világtrendek szerint a növényi alapú, a mentes, az egészséges, kényelmi és fenntartható termékek kiemelt figyelmet kapnak. A felület egészen júniusig nyitva áll a regisztráltak részére.
Személyes PL-kiállítás Amszterdamban
Bár a 35 éves hagyomány néhány éve megszakadt, a szervező Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége azt ígéri, hogy 2022. május 31. – június 1. között ismét személyes részvétellel rendezik meg a World of Private Label szakkiállítást Amszterdamban. Az új termékek, friss ötletek felvonultatásával is szeretnének hozzájárulni a saját márkás iparág fejlődéséhez, növekedéséhez, a beszerzők és gyártók találkozásához. A kereskedelem egyre nagyobb szerepet szán a saját marketing tevékenységnek, ezen belül is a kizárólagos, privátcímkés választék kialakításának mind lokális, régiós és nemzetközi szinten is. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >