PLMA-hírek – Saját márkás találkozások on- és offline
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége sűrű programmal indította az évet, két online és egy személyes rendezvénnyel is készültek, hogy az iparág különböző szereplőit világszerte összekössék egymással.
PLMAGLOBAL
Március 28–31-én online került megrendezésre a PLMAGLOBAL Private Label Trade Show, a személyes események modern kiegészítője. A beszerzők a világ bármely tájáról elérhetik az Amszterdam és Chicago helyszíneken fizikailag is kiállító, 55 országból érkezett privátcímke-fejlesztő és -gyártó potenciális partnereket. A kifejezetten virtuális kiállítás software-es támogatására készült programon keresztül üzleti kapcsolatfelvétel, névjegykártyacsere, videóhívás és egyéb online kommunikáció is lehetséges. A szervezők elmondása szerint a beszerzők kifejezetten kedvelik és használják az előre ütemezhető meeting menüpontot.
A több mint 60 országból érkezett beszerzők különböző bontásban és csoportosításban – név, termékkategória, termékleírás, piaci trend, kontinens vagy ország – kereshetnek a kiállítók között. Fellapozhatják a fotógalériát és onnan is válogathatnak. A világtrendek szerint a növényi alapú, a mentes, az egészséges, kényelmi és fenntartható termékek kiemelt figyelmet kapnak. A felület egészen júniusig nyitva áll a regisztráltak részére.
Személyes PL-kiállítás Amszterdamban
Bár a 35 éves hagyomány néhány éve megszakadt, a szervező Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége azt ígéri, hogy 2022. május 31. – június 1. között ismét személyes részvétellel rendezik meg a World of Private Label szakkiállítást Amszterdamban. Az új termékek, friss ötletek felvonultatásával is szeretnének hozzájárulni a saját márkás iparág fejlődéséhez, növekedéséhez, a beszerzők és gyártók találkozásához. A kereskedelem egyre nagyobb szerepet szán a saját marketing tevékenységnek, ezen belül is a kizárólagos, privátcímkés választék kialakításának mind lokális, régiós és nemzetközi szinten is. //
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >