PLMA-hírek – Rövid hírek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 04. 26. 19:43

A svéd COOP új formátumú boltot nyit X:-tra néven, ahol a mindennapi alacsony ár kommunikációjára helyezik a hangsúlyt. Az országosra tervezett lánc idén 70 üzletet nyit Svédországban.

Kaufland együttműködést kezdett Christian Rach TV-műsorairól ismert séffel, hogy saját márkás „Spice and Soul” termékcsaládját népszerűsítse. A fő üzenet, hogy ez a konyhai eszközök széles skáláját felvonultató márka a mindennapok részeként segíthet a főzésben. Emellett a lánc 30% szénhidrátcsökkentett burgonyát vezetett be Linella saját márkás portfóliójában. A márka szénhidrátcsökkentett tésztát, müzlit, kenyeret és kekszet is kínál.

Penny jelentése szerint a saját márkás zöldség-gyümölcs „Naturgut Bio-Helden” választék forgalma 27%-kal növekedett, aminek köszönhetően már a teljes frissáru-forgalom 12%-át teszi ki.

A német dm először alkalmaz kombinált digitális technológián alapuló áruházi készletfelmérést. Első lépésként robotok szkennelik be közel 100 dm üzlet polcait.

A dán Irma szupermarketlánc célja, hogy forgalma felét a bioélelmiszerek tegyék ki. Ennek érdekében a kereskedő vasárnapokon csökkenti árait, több új termékbevezetést és támogató marketingaktivitást tervez.

Delhaize 10 üzletében robotokat alkalmaz Robbie néven a vásárlók segítése, a termékek könnyebb megtalálása érdekében. Az iránymutatást segíti, hogy a robot memóriájában az összes polc fotója megtalálható, így vizuálisan megmutatja a keresett termékhez vezető utat.

SPAR bejelentette, hogy a kereskedők között elsőként tette vegánná a teljes saját márkás borválasztékát, mintegy 70 cikkelemet. //

Címkék: , , , , , , ,

Kapcsolódó cikkeink