PLMA-hírek – Rövid hírek
A svéd COOP új formátumú boltot nyit X:-tra néven, ahol a mindennapi alacsony ár kommunikációjára helyezik a hangsúlyt. Az országosra tervezett lánc idén 70 üzletet nyit Svédországban.
A Kaufland együttműködést kezdett Christian Rach TV-műsorairól ismert séffel, hogy saját márkás „Spice and Soul” termékcsaládját népszerűsítse. A fő üzenet, hogy ez a konyhai eszközök széles skáláját felvonultató márka a mindennapok részeként segíthet a főzésben. Emellett a lánc 30% szénhidrátcsökkentett burgonyát vezetett be Linella saját márkás portfóliójában. A márka szénhidrátcsökkentett tésztát, müzlit, kenyeret és kekszet is kínál.
A Penny jelentése szerint a saját márkás zöldség-gyümölcs „Naturgut Bio-Helden” választék forgalma 27%-kal növekedett, aminek köszönhetően már a teljes frissáru-forgalom 12%-át teszi ki.
A német dm először alkalmaz kombinált digitális technológián alapuló áruházi készletfelmérést. Első lépésként robotok szkennelik be közel 100 dm üzlet polcait.
A dán Irma szupermarketlánc célja, hogy forgalma felét a bioélelmiszerek tegyék ki. Ennek érdekében a kereskedő vasárnapokon csökkenti árait, több új termékbevezetést és támogató marketingaktivitást tervez.
A Delhaize 10 üzletében robotokat alkalmaz Robbie néven a vásárlók segítése, a termékek könnyebb megtalálása érdekében. Az iránymutatást segíti, hogy a robot memóriájában az összes polc fotója megtalálható, így vizuálisan megmutatja a keresett termékhez vezető utat.
A SPAR bejelentette, hogy a kereskedők között elsőként tette vegánná a teljes saját márkás borválasztékát, mintegy 70 cikkelemet. //
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a 9. PENNY Mikulásfutás
Minden idők legnépesebb mezőnyével, rekord részvétel mellett zajlott december 8-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >