PLMA-hírek – Rövid hírek
A svéd COOP új formátumú boltot nyit X:-tra néven, ahol a mindennapi alacsony ár kommunikációjára helyezik a hangsúlyt. Az országosra tervezett lánc idén 70 üzletet nyit Svédországban.
A Kaufland együttműködést kezdett Christian Rach TV-műsorairól ismert séffel, hogy saját márkás „Spice and Soul” termékcsaládját népszerűsítse. A fő üzenet, hogy ez a konyhai eszközök széles skáláját felvonultató márka a mindennapok részeként segíthet a főzésben. Emellett a lánc 30% szénhidrátcsökkentett burgonyát vezetett be Linella saját márkás portfóliójában. A márka szénhidrátcsökkentett tésztát, müzlit, kenyeret és kekszet is kínál.
A Penny jelentése szerint a saját márkás zöldség-gyümölcs „Naturgut Bio-Helden” választék forgalma 27%-kal növekedett, aminek köszönhetően már a teljes frissáru-forgalom 12%-át teszi ki.
A német dm először alkalmaz kombinált digitális technológián alapuló áruházi készletfelmérést. Első lépésként robotok szkennelik be közel 100 dm üzlet polcait.
A dán Irma szupermarketlánc célja, hogy forgalma felét a bioélelmiszerek tegyék ki. Ennek érdekében a kereskedő vasárnapokon csökkenti árait, több új termékbevezetést és támogató marketingaktivitást tervez.
A Delhaize 10 üzletében robotokat alkalmaz Robbie néven a vásárlók segítése, a termékek könnyebb megtalálása érdekében. Az iránymutatást segíti, hogy a robot memóriájában az összes polc fotója megtalálható, így vizuálisan megmutatja a keresett termékhez vezető utat.
A SPAR bejelentette, hogy a kereskedők között elsőként tette vegánná a teljes saját márkás borválasztékát, mintegy 70 cikkelemet. //
Kapcsolódó cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: tortellinit hívott vissza a SPAR
Nem jelölt allergén (földimogyoró) jelenléte miatt a SPAR Magyarország Kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >