PLMA-hírek – Rövid hírek
A svéd COOP új formátumú boltot nyit X:-tra néven, ahol a mindennapi alacsony ár kommunikációjára helyezik a hangsúlyt. Az országosra tervezett lánc idén 70 üzletet nyit Svédországban.
A Kaufland együttműködést kezdett Christian Rach TV-műsorairól ismert séffel, hogy saját márkás „Spice and Soul” termékcsaládját népszerűsítse. A fő üzenet, hogy ez a konyhai eszközök széles skáláját felvonultató márka a mindennapok részeként segíthet a főzésben. Emellett a lánc 30% szénhidrátcsökkentett burgonyát vezetett be Linella saját márkás portfóliójában. A márka szénhidrátcsökkentett tésztát, müzlit, kenyeret és kekszet is kínál.
A Penny jelentése szerint a saját márkás zöldség-gyümölcs „Naturgut Bio-Helden” választék forgalma 27%-kal növekedett, aminek köszönhetően már a teljes frissáru-forgalom 12%-át teszi ki.
A német dm először alkalmaz kombinált digitális technológián alapuló áruházi készletfelmérést. Első lépésként robotok szkennelik be közel 100 dm üzlet polcait.
A dán Irma szupermarketlánc célja, hogy forgalma felét a bioélelmiszerek tegyék ki. Ennek érdekében a kereskedő vasárnapokon csökkenti árait, több új termékbevezetést és támogató marketingaktivitást tervez.
A Delhaize 10 üzletében robotokat alkalmaz Robbie néven a vásárlók segítése, a termékek könnyebb megtalálása érdekében. Az iránymutatást segíti, hogy a robot memóriájában az összes polc fotója megtalálható, így vizuálisan megmutatja a keresett termékhez vezető utat.
A SPAR bejelentette, hogy a kereskedők között elsőként tette vegánná a teljes saját márkás borválasztékát, mintegy 70 cikkelemet. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >