PLMA-hírek: Rövid hírek
Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban.
A Delhaize saját márkás bor értékesítése tavaly 20%-os növekedést ért el.
Az írországi ALDI 2021 végéig kiterjeszti a kis- és közepes ír beszállítókra vonatkozó ideiglenes, rövidebb fizetési feltételekkel kapcsolatos kezdeményezését.
A Penny a vegán Food for Future márkával bővíti termékkínálatát.
A holland Coop új logót fejlesztett ki a hazai termékek támogatására. Az új, holland gazda (Dutch farmer’s) logót az akciós újságban és az üzletekben használják.
A svéd Coop megnyitotta első „személyzet nélküli” üzletét, amelyben mintegy 400 száraz, fagyasztott és hűtött SKU-t kínál. Ez a választék click&collect szolgáltatás keretében is elérhető.
Amszterdamban csak vegán és növényi alapú termékeket árusító szupermarket nyílt Vegan Fresco néven. Az üzlet mind élelmiszereket, mind non-food cikkeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >Augusztus 20-án zárva tartanak a PENNY üzletei
A PENNY üzletei augusztus 20-án, a nemzeti ünnepen zárva tartanak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >