PLMA-hírek: Rövid hírek
Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban.
A Delhaize saját márkás bor értékesítése tavaly 20%-os növekedést ért el.
Az írországi ALDI 2021 végéig kiterjeszti a kis- és közepes ír beszállítókra vonatkozó ideiglenes, rövidebb fizetési feltételekkel kapcsolatos kezdeményezését.
A Penny a vegán Food for Future márkával bővíti termékkínálatát.
A holland Coop új logót fejlesztett ki a hazai termékek támogatására. Az új, holland gazda (Dutch farmer’s) logót az akciós újságban és az üzletekben használják.
A svéd Coop megnyitotta első „személyzet nélküli” üzletét, amelyben mintegy 400 száraz, fagyasztott és hűtött SKU-t kínál. Ez a választék click&collect szolgáltatás keretében is elérhető.
Amszterdamban csak vegán és növényi alapú termékeket árusító szupermarket nyílt Vegan Fresco néven. Az üzlet mind élelmiszereket, mind non-food cikkeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >