PLMA-hírek: Rövid hírek
Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban.
A Delhaize saját márkás bor értékesítése tavaly 20%-os növekedést ért el.
Az írországi ALDI 2021 végéig kiterjeszti a kis- és közepes ír beszállítókra vonatkozó ideiglenes, rövidebb fizetési feltételekkel kapcsolatos kezdeményezését.
A Penny a vegán Food for Future márkával bővíti termékkínálatát.
A holland Coop új logót fejlesztett ki a hazai termékek támogatására. Az új, holland gazda (Dutch farmer’s) logót az akciós újságban és az üzletekben használják.
A svéd Coop megnyitotta első „személyzet nélküli” üzletét, amelyben mintegy 400 száraz, fagyasztott és hűtött SKU-t kínál. Ez a választék click&collect szolgáltatás keretében is elérhető.
Amszterdamban csak vegán és növényi alapú termékeket árusító szupermarket nyílt Vegan Fresco néven. Az üzlet mind élelmiszereket, mind non-food cikkeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >