PLMA-hírek Európából
Az Auchan nagyszabású átszervezésbe kezdett. Újragondolja hipermarket-stratégiáját, és a nagyterületű üzleteket főként kiszállítási és termelési pontként használja majd. Eközben kisebb boltformátumokkal és digitális szolgáltatásokkal a városközpontokban is meg akarja vetni a lábát.
A Carrefour Spanyolországban terjeszkedik. Megvette a 172 üzlettel rendelkező superSol láncot, és hamarosan 3 típusba: Carrefour express, Carrefour market és Supeco brandingeli át.
Az Európai Unió azt tervezi, hogy a „Farm to Folk” (a farmtól a villáig) fenntartható élelmiszerprogramja keretében kötelező élelmezési kódot vezet be NUTRI-SCORE elnevezéssel. A kezdeményezés fogadtatása ellentmondásos. Az olaszok például tiltakoznak ellene, hiszen így hátrányos besorolásba kerül sok nemzeti különlegességük, így az olívaolaj, a pármai sonka és a parmezán is.
Növekszik az árkülönbség Hollandiában az A márkák és a saját márkák között. A legfrissebb felmérés szerint a differencia már átlagosan 45%, ami a 2014-ben mért 24%-hoz képest szembetűnő, évi átlagosan 5 százalékpontos növekedést jelez. //
Kapcsolódó cikkeink
KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >NKFH: az Auchan szalmonellával szennyezett bélszínrolót hívott vissza a forgalomból
Szalmonellával fertőzött bélszínroló visszahívását kezdeményezte az Auchan áruházlánc, a visszahívott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >