PLMA-hírek Európából
Az Auchan nagyszabású átszervezésbe kezdett. Újragondolja hipermarket-stratégiáját, és a nagyterületű üzleteket főként kiszállítási és termelési pontként használja majd. Eközben kisebb boltformátumokkal és digitális szolgáltatásokkal a városközpontokban is meg akarja vetni a lábát.
A Carrefour Spanyolországban terjeszkedik. Megvette a 172 üzlettel rendelkező superSol láncot, és hamarosan 3 típusba: Carrefour express, Carrefour market és Supeco brandingeli át.
Az Európai Unió azt tervezi, hogy a „Farm to Folk” (a farmtól a villáig) fenntartható élelmiszerprogramja keretében kötelező élelmezési kódot vezet be NUTRI-SCORE elnevezéssel. A kezdeményezés fogadtatása ellentmondásos. Az olaszok például tiltakoznak ellene, hiszen így hátrányos besorolásba kerül sok nemzeti különlegességük, így az olívaolaj, a pármai sonka és a parmezán is.
Növekszik az árkülönbség Hollandiában az A márkák és a saját márkák között. A legfrissebb felmérés szerint a differencia már átlagosan 45%, ami a 2014-ben mért 24%-hoz képest szembetűnő, évi átlagosan 5 százalékpontos növekedést jelez. //
Kapcsolódó cikkeink
39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >