Plázázás online
A közös tulajdonban lévő OTTO online áruház és a bevásárlóközpontokat üzemeltető ECE speciális módon kapcsolják össze a fizikai boltokat és az online kereskedelmet.
Új vegyesvállalatuk, a Stocksquare lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy megnézzék az Otto.de weboldalon, a megvásárolni kívánt árucikk rendelkezésre áll-e egy közeli üzletben. Ezután lefoglalhatják a terméket online, és utána átvehetik azt a bevásárlóközpontban, vagy kérhetnek kiszállítást még a vásárlás napján. A weboldal valós időben mutatja az árucikkek elérhetőségét a környékbeli boltokban, csaknem 20 000 különböző termék esetében. Hamarosan még több áru, bolt és partner csatlakozik a rendszerhez.
Az új szolgáltatások azon kereskedők teljes bolthálózatában elérhetők lesznek, amelyek bolttal rendelkeznek a kb. 90 németországi ECE bevásárlóközpont valamelyikében. A szolgáltatás nemcsak az ECE bevásárlóközpontok boltjaira korlátozódik, hanem más üzletekben kapható termékekre is kiterjed. Ezen kívül az összekapcsolt kereskedelem koncepciója úgy lett kialakítva, hogy lehetővé váljon a más online platformokhoz történő kapcsolódás is a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
A vevői elégedettség a legjobb befektetésünk!
A dekonjunktúra időszakát éljük, ráadásul a hazai kiskereskedelmet más terhek…
Tovább olvasom >Technológiai fejlesztésekkel újít a Walmart
Két működő teszt üzlete után újabb kettőt nyit a Walmart,…
Tovább olvasom >3D technológia és a távoktatás támogatásával az oktatásért: az Alza új programja
Ha már egyszer rákényszerültünk a modern technológiák alkalmazásának kiterjesztésére az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >