Plázázás online
A közös tulajdonban lévő OTTO online áruház és a bevásárlóközpontokat üzemeltető ECE speciális módon kapcsolják össze a fizikai boltokat és az online kereskedelmet.
Új vegyesvállalatuk, a Stocksquare lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy megnézzék az Otto.de weboldalon, a megvásárolni kívánt árucikk rendelkezésre áll-e egy közeli üzletben. Ezután lefoglalhatják a terméket online, és utána átvehetik azt a bevásárlóközpontban, vagy kérhetnek kiszállítást még a vásárlás napján. A weboldal valós időben mutatja az árucikkek elérhetőségét a környékbeli boltokban, csaknem 20 000 különböző termék esetében. Hamarosan még több áru, bolt és partner csatlakozik a rendszerhez.
Az új szolgáltatások azon kereskedők teljes bolthálózatában elérhetők lesznek, amelyek bolttal rendelkeznek a kb. 90 németországi ECE bevásárlóközpont valamelyikében. A szolgáltatás nemcsak az ECE bevásárlóközpontok boltjaira korlátozódik, hanem más üzletekben kapható termékekre is kiterjed. Ezen kívül az összekapcsolt kereskedelem koncepciója úgy lett kialakítva, hogy lehetővé váljon a más online platformokhoz történő kapcsolódás is a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Technológiai fejlesztésekkel újít a Walmart
Két működő teszt üzlete után újabb kettőt nyit a Walmart,…
Tovább olvasom >3D technológia és a távoktatás támogatásával az oktatásért: az Alza új programja
Ha már egyszer rákényszerültünk a modern technológiák alkalmazásának kiterjesztésére az…
Tovább olvasom >Mobilon rendelik az iskolaszereket az amerikai vásárlók
Az USA fogyasztók 59%-a az okostelefonján szándékozik megrendelni a „back…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >