Platform segíti a cégeket karbonlábnyomuk nyomonkövetésében
A fogyasztók egyre pontosabb információt szeretnének kapni arról, hogy melyik cég mennyire figyel oda a karbonlábnyomára. Ezt az igényt kielégítendő, a Foodsteps nevű startup olyan platformot hozott létre, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy pontos adatokat tüntessenek fel élelmiszeripari termékeiken a karbon-kibocsájtást illetően.
A platformot úgy alakították ki, hogy az segítse a gyártókat és az éttermeket abban, hogy átlássák az élelmiszerek környezetre gyakorolt hatását, javaslatokat tegyen arra, miként lehet javítani a folyamatokon, illetve jelentéseket generáljon.
A cégek közvetlenül a Foodsteps platformról le is tudják tölteni a karboncímkéket, amelyeket aztán termékcsomagolásokon, menükön és applikációkban tüntethetnek fel. A platform ezen kívül egy Food Story-t is generál minden termékhez, amelyből kiderül a fogyasztók számára, hogy miként tesz az adott cég lépéseket a fenntarthatóbb működést illetően.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított kávézaccból készített designer cipőt a Nespresso
A Nespresso és a Zèta nevű francia divat-startup újrahasznosított kávézaccból…
Tovább olvasom >10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >Az OECD-ben stagnált az infláció februárban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezethez (OECD) tartozó országokban februárban…
Tovább olvasom >