Platform segíti a cégeket karbonlábnyomuk nyomonkövetésében
A fogyasztók egyre pontosabb információt szeretnének kapni arról, hogy melyik cég mennyire figyel oda a karbonlábnyomára. Ezt az igényt kielégítendő, a Foodsteps nevű startup olyan platformot hozott létre, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy pontos adatokat tüntessenek fel élelmiszeripari termékeiken a karbon-kibocsájtást illetően.
A platformot úgy alakították ki, hogy az segítse a gyártókat és az éttermeket abban, hogy átlássák az élelmiszerek környezetre gyakorolt hatását, javaslatokat tegyen arra, miként lehet javítani a folyamatokon, illetve jelentéseket generáljon.
A cégek közvetlenül a Foodsteps platformról le is tudják tölteni a karboncímkéket, amelyeket aztán termékcsomagolásokon, menükön és applikációkban tüntethetnek fel. A platform ezen kívül egy Food Story-t is generál minden termékhez, amelyből kiderül a fogyasztók számára, hogy miként tesz az adott cég lépéseket a fenntarthatóbb működést illetően.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >