Platform segíti a cégeket karbonlábnyomuk nyomonkövetésében
A fogyasztók egyre pontosabb információt szeretnének kapni arról, hogy melyik cég mennyire figyel oda a karbonlábnyomára. Ezt az igényt kielégítendő, a Foodsteps nevű startup olyan platformot hozott létre, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy pontos adatokat tüntessenek fel élelmiszeripari termékeiken a karbon-kibocsájtást illetően.
A platformot úgy alakították ki, hogy az segítse a gyártókat és az éttermeket abban, hogy átlássák az élelmiszerek környezetre gyakorolt hatását, javaslatokat tegyen arra, miként lehet javítani a folyamatokon, illetve jelentéseket generáljon.
A cégek közvetlenül a Foodsteps platformról le is tudják tölteni a karboncímkéket, amelyeket aztán termékcsomagolásokon, menükön és applikációkban tüntethetnek fel. A platform ezen kívül egy Food Story-t is generál minden termékhez, amelyből kiderül a fogyasztók számára, hogy miként tesz az adott cég lépéseket a fenntarthatóbb működést illetően.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Inkább nehézség, mint lehetőség a fenntarthatóság a magyar cégek számára
A K&H fenntarthatósági index legújabb adatai rávilágítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >