Platform segíti a cégeket karbonlábnyomuk nyomonkövetésében
A fogyasztók egyre pontosabb információt szeretnének kapni arról, hogy melyik cég mennyire figyel oda a karbonlábnyomára. Ezt az igényt kielégítendő, a Foodsteps nevű startup olyan platformot hozott létre, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy pontos adatokat tüntessenek fel élelmiszeripari termékeiken a karbon-kibocsájtást illetően.

Minden kiderül
A platformot úgy alakították ki, hogy az segítse a gyártókat és az éttermeket abban, hogy átlássák az élelmiszerek környezetre gyakorolt hatását, javaslatokat tegyen arra, miként lehet javítani a folyamatokon, illetve jelentéseket generáljon.
A cégek közvetlenül a Foodsteps platformról le is tudják tölteni a karboncímkéket, amelyeket aztán termékcsomagolásokon, menükön és applikációkban tüntethetnek fel. A platform ezen kívül egy Food Story-t is generál minden termékhez, amelyből kiderül a fogyasztók számára, hogy miként tesz az adott cég lépéseket a fenntarthatóbb működést illetően.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >