Platform segíti a cégeket karbonlábnyomuk nyomonkövetésében
A fogyasztók egyre pontosabb információt szeretnének kapni arról, hogy melyik cég mennyire figyel oda a karbonlábnyomára. Ezt az igényt kielégítendő, a Foodsteps nevű startup olyan platformot hozott létre, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy pontos adatokat tüntessenek fel élelmiszeripari termékeiken a karbon-kibocsájtást illetően.
A platformot úgy alakították ki, hogy az segítse a gyártókat és az éttermeket abban, hogy átlássák az élelmiszerek környezetre gyakorolt hatását, javaslatokat tegyen arra, miként lehet javítani a folyamatokon, illetve jelentéseket generáljon.
A cégek közvetlenül a Foodsteps platformról le is tudják tölteni a karboncímkéket, amelyeket aztán termékcsomagolásokon, menükön és applikációkban tüntethetnek fel. A platform ezen kívül egy Food Story-t is generál minden termékhez, amelyből kiderül a fogyasztók számára, hogy miként tesz az adott cég lépéseket a fenntarthatóbb működést illetően.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >