Tiltás helyett önszabályozást akar a WHO
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) tavaly év végén konzultációt tartott a gyermekkori elhízással kapcsolatos ajánlásairól. A Márkaszövetség WHO-nak eljuttatott állásfoglalása több pontot üdvözölt, így a termékek reformulálását, az egészséges táplálkozással és életmóddal kapcsolatos iskolai kampányokat, a marketing-önszabályozást. Ugyanakkor a szövetség kritizálta a WHO terveit a cukortartalmú italok megadóztatása, az „egészségtelen” élelmiszerek gyermekekre irányuló reklámozásának tiltása, illetve az „egészségtelen” élelmiszerek bekategorizálását szolgáló tápértékprofilok kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >