Tiltás helyett önszabályozást akar a WHO
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) tavaly év végén konzultációt tartott a gyermekkori elhízással kapcsolatos ajánlásairól. A Márkaszövetség WHO-nak eljuttatott állásfoglalása több pontot üdvözölt, így a termékek reformulálását, az egészséges táplálkozással és életmóddal kapcsolatos iskolai kampányokat, a marketing-önszabályozást. Ugyanakkor a szövetség kritizálta a WHO terveit a cukortartalmú italok megadóztatása, az „egészségtelen” élelmiszerek gyermekekre irányuló reklámozásának tiltása, illetve az „egészségtelen” élelmiszerek bekategorizálását szolgáló tápértékprofilok kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >