Pizzaminőség-ellenőrző kamera

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 06. 24. 16:10

A technológiai fejlesztések a vendéglátásban legtöbbször az ételkészítés, a szórakoztatás vagy az éttermi rendszerek elemeinek tökéletesítéséről szólnak. Más területet érint viszont a világszerte 16 000 egységet rendszerében tudó Domino’s Pizza legújabb innovációja. Az étteremlánc üzletstratégiájának része a magas minőségű termék (és persze ennek állandó profi kommunikálása).

A számtalan, interneten látható anyagban fennállásuk termékminőséggel összefüggő legjelentősebb fejlesztésének nevezik a – jelentős PR-értékkel is bíró – új eszközt, az először a Domino’s Australia által bevezetett pizzaminőség-ellenőrző kamerát, amely minden darab pizzát egyenként megvizsgál! A kemencék melletti asztal felett elhelyezett, mesterséges intelligenciát felhasználó rendszer (egy Közepesen Nagy Testvér) mindent lát, így aztán kizárt, hogy a kiszállítást kérő vásárlóhoz nem a kért típusú, feltétű, frissességű, hőfokú étel jut el. Az applikáció azt is lehetővé teszi, hogy a megrendelő telefonja képernyőjén lássa pizzáját és érkezésének várható időpontját. //

Kapcsolódó cikkeink