Pizzaminőség-ellenőrző kamera
A technológiai fejlesztések a vendéglátásban legtöbbször az ételkészítés, a szórakoztatás vagy az éttermi rendszerek elemeinek tökéletesítéséről szólnak. Más területet érint viszont a világszerte 16 000 egységet rendszerében tudó Domino’s Pizza legújabb innovációja. Az étteremlánc üzletstratégiájának része a magas minőségű termék (és persze ennek állandó profi kommunikálása).
A számtalan, interneten látható anyagban fennállásuk termékminőséggel összefüggő legjelentősebb fejlesztésének nevezik a – jelentős PR-értékkel is bíró – új eszközt, az először a Domino’s Australia által bevezetett pizzaminőség-ellenőrző kamerát, amely minden darab pizzát egyenként megvizsgál! A kemencék melletti asztal felett elhelyezett, mesterséges intelligenciát felhasználó rendszer (egy Közepesen Nagy Testvér) mindent lát, így aztán kizárt, hogy a kiszállítást kérő vásárlóhoz nem a kért típusú, feltétű, frissességű, hőfokú étel jut el. Az applikáció azt is lehetővé teszi, hogy a megrendelő telefonja képernyőjén lássa pizzáját és érkezésének várható időpontját. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Közös nyilatkozatban hívják fel a figyelmet a BIOEAST-tagországok a fenntartható természeti erőforrás-használathoz kapcsolódó kutatás és innováció fontosságára
A soros magyar EU-elnökség a BIOEAST kezdeményezéssel együttműködve magas szintű…
Tovább olvasom >Egyre átgondoltabb AI-fejlesztések zajlanak
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >