Pizzaminőség-ellenőrző kamera
A technológiai fejlesztések a vendéglátásban legtöbbször az ételkészítés, a szórakoztatás vagy az éttermi rendszerek elemeinek tökéletesítéséről szólnak. Más területet érint viszont a világszerte 16 000 egységet rendszerében tudó Domino’s Pizza legújabb innovációja. Az étteremlánc üzletstratégiájának része a magas minőségű termék (és persze ennek állandó profi kommunikálása).
A számtalan, interneten látható anyagban fennállásuk termékminőséggel összefüggő legjelentősebb fejlesztésének nevezik a – jelentős PR-értékkel is bíró – új eszközt, az először a Domino’s Australia által bevezetett pizzaminőség-ellenőrző kamerát, amely minden darab pizzát egyenként megvizsgál! A kemencék melletti asztal felett elhelyezett, mesterséges intelligenciát felhasználó rendszer (egy Közepesen Nagy Testvér) mindent lát, így aztán kizárt, hogy a kiszállítást kérő vásárlóhoz nem a kért típusú, feltétű, frissességű, hőfokú étel jut el. Az applikáció azt is lehetővé teszi, hogy a megrendelő telefonja képernyőjén lássa pizzáját és érkezésének várható időpontját. //
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Július végén megkezdődik a Körszálló újjáépítése
Július végén elindul a budai városkép egyik meghatározó épülete, a…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >