Pivo söröző
Ha marketingnyelven fogalmazunk, azt mondhatjuk, aligha tudatosan kereste a „piaci rést” a Hegedűs Gyula utcában a tél elején nyílt Pivo söröző tulajdonosa, ám olyan keresletre lelt, amit a számtalan fővárosi vendéglátóhely egy-két kivétellel nem tud, és láthatóan nem is nagyon akar kielégíteni. Ha a sörbarátok oldaláról nézzük: megduplázódott a remek cseh importsöröket nagy választékban kínáló üzletek száma!
A 15 ülőhelyes kocsma – ahová állva még négyen-öten beférnek (be is jönnek már kora este) – szinte ugyanúgy néz ki, mint a többi hasonló méretű környékbeli társa: a mostani üzemeltető mindent átvett az előző tulajtól, még a folyamatosan sportcsatornákat sugárzó tévét is. A sörválaszték viszont most a Cerna Gora-i sörgyár 4-féle csapoltjából és tucatnyi palackos söréből áll. A hely vonzásában nyilván szerepet játszó, indítóárként meghatározott 370-400 forintos korsóárak azóta sem változtak; a vendéglátással korábban nem foglalkozó, viszont csehül üzletet kötni tudó tulajdonos (és „sörimportőr”) a nagy forgalom miatt nyilván nem látta értelmét árat emelni. Pillanatok alatt megtaláltak minket a sörbarátok és a sörben valamiképpen érintett újságírók, és hírünket vitték, fogalmaz hősünk, akinek magának is leesett az álla a siker gyorsaságától. Nyitás után másfél hónappal nagyobb helyiségbe való költözésen gondolkodni – ez már valami! Nagyobb helyen bizonyára kiegészül a mogyoróból és csipszből álló ételválaszték. n
Budapest XIII., Hegedűs Gyula utca 22.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >