Piros-sárga-zöld jelek a német élelmiszereken
Az új címkék segítségével végre össze lehet majd hasonlítani a különböző ételek kalóriaértékét.
A fogyasztóvédők és a hatóságok
egyre hevesebben bírálják a sok cukrot és sót tartalmazó élelmiszerek nagy reklámkampányokkal
kísért eladását és szeretnék elérni, hogy az unióban egységes, egyértelmű
jelzéseket kelljen tenni a csomagolásra, és nemcsak a kalóriát, hanem a
tápanyagértéket is fel kelljen tüntetni. A közlekedési lámpák elve szerint
piros, sárga, zöld pontokkal látnák el az árukat, ami ellen a gyártók
tiltakoznak, de néhány cég, köztük a Metro is inkább az előremenekülés választja és hamarosan
saját márkás termékein bevezeti az új jelzésrendszert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >