Piros-sárga-zöld jelek a német élelmiszereken
Az új címkék segítségével végre össze lehet majd hasonlítani a különböző ételek kalóriaértékét.
A fogyasztóvédők és a hatóságok
egyre hevesebben bírálják a sok cukrot és sót tartalmazó élelmiszerek nagy reklámkampányokkal
kísért eladását és szeretnék elérni, hogy az unióban egységes, egyértelmű
jelzéseket kelljen tenni a csomagolásra, és nemcsak a kalóriát, hanem a
tápanyagértéket is fel kelljen tüntetni. A közlekedési lámpák elve szerint
piros, sárga, zöld pontokkal látnák el az árukat, ami ellen a gyártók
tiltakoznak, de néhány cég, köztük a Metro is inkább az előremenekülés választja és hamarosan
saját márkás termékein bevezeti az új jelzésrendszert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >