Piros-sárga-zöld jelek a német élelmiszereken
Az új címkék segítségével végre össze lehet majd hasonlítani a különböző ételek kalóriaértékét.
A fogyasztóvédők és a hatóságok
egyre hevesebben bírálják a sok cukrot és sót tartalmazó élelmiszerek nagy reklámkampányokkal
kísért eladását és szeretnék elérni, hogy az unióban egységes, egyértelmű
jelzéseket kelljen tenni a csomagolásra, és nemcsak a kalóriát, hanem a
tápanyagértéket is fel kelljen tüntetni. A közlekedési lámpák elve szerint
piros, sárga, zöld pontokkal látnák el az árukat, ami ellen a gyártók
tiltakoznak, de néhány cég, köztük a Metro is inkább az előremenekülés választja és hamarosan
saját márkás termékein bevezeti az új jelzésrendszert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >