Piros-sárga-zöld jelek a német élelmiszereken
Az új címkék segítségével végre össze lehet majd hasonlítani a különböző ételek kalóriaértékét.
A fogyasztóvédők és a hatóságok
egyre hevesebben bírálják a sok cukrot és sót tartalmazó élelmiszerek nagy reklámkampányokkal
kísért eladását és szeretnék elérni, hogy az unióban egységes, egyértelmű
jelzéseket kelljen tenni a csomagolásra, és nemcsak a kalóriát, hanem a
tápanyagértéket is fel kelljen tüntetni. A közlekedési lámpák elve szerint
piros, sárga, zöld pontokkal látnák el az árukat, ami ellen a gyártók
tiltakoznak, de néhány cég, köztük a Metro is inkább az előremenekülés választja és hamarosan
saját márkás termékein bevezeti az új jelzésrendszert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >