PICK szalámik az ízek igazi szakértőjétől
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a PICK Téliszalámi által megalapozott értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett olyan változatos és finom szalámikat kínáljon, melyek mind a tradicionális, mind a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára felejthetetlenek.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A szalámi szakértő kampány október 18-tól november végéig lesz látható tévében, outdoor felületeken, különböző online és social csatornákon.
Kampánycél:
A kampány célja, hogy a mindenki által jól ismert PICK Téliszalámi mellett népszerűsítse és a versenytársaktól megkülönböztesse a PICK márka által kínált változatos és finom szalámi választékot, mely a PICK több mint 150 éves tradícióján alapuló szalámi szakértelmének köszönhető.
Érdekesség a márkáról:
A PICK szalámik, nemcsak itthon, külföldön is ismertek és elismertek. Ezt bizonyítja az idén elnyert, a legnagyobb német élelmiszeripari szaklap, a Lebensmittelzeitung Top-Marke100 szakmai díja is, amellyel a legfontosabb élelmiszerkategóriák 100 legsikeresebb márkáját tünteti ki évente. 2021-ben a PICK szalámik a Frissáru (Frische) kategórián belül a Szalámi (Salami) alkategóriában nyerték el a legjobbnak járó díjat.
A kampány/reklám fő üzenete:
A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot, hiszen több mint 150 év tapasztalatára építkezve mindig tud újat mutatni mind a hagyománykedvelő, mind pedig az újdonságokra nyitott fogyasztók számára.
Kreatív koncepció:
Az eredeti PICK Téliszalámi íze minden generáció számára felejthetetlen. Több mint 150 éves tradíciónk és szakértelmünk benne van minden PICK szalámi ízében. Egyedi ízvilágágukkal a PICK szalámik még emlékezetesebbé teszik a legfontosabb napokat és mosolyt csalnak az arcokra a hétköznapi pillanatokban is.
PICK Szalámik. Az ízek igaz szakértőjétől, már több mint 150 éve.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >