PICK szalámik az ízek igazi szakértőjétől
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a PICK Téliszalámi által megalapozott értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett olyan változatos és finom szalámikat kínáljon, melyek mind a tradicionális, mind a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára felejthetetlenek.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A szalámi szakértő kampány október 18-tól november végéig lesz látható tévében, outdoor felületeken, különböző online és social csatornákon.
Kampánycél:
A kampány célja, hogy a mindenki által jól ismert PICK Téliszalámi mellett népszerűsítse és a versenytársaktól megkülönböztesse a PICK márka által kínált változatos és finom szalámi választékot, mely a PICK több mint 150 éves tradícióján alapuló szalámi szakértelmének köszönhető.
Érdekesség a márkáról:
A PICK szalámik, nemcsak itthon, külföldön is ismertek és elismertek. Ezt bizonyítja az idén elnyert, a legnagyobb német élelmiszeripari szaklap, a Lebensmittelzeitung Top-Marke100 szakmai díja is, amellyel a legfontosabb élelmiszerkategóriák 100 legsikeresebb márkáját tünteti ki évente. 2021-ben a PICK szalámik a Frissáru (Frische) kategórián belül a Szalámi (Salami) alkategóriában nyerték el a legjobbnak járó díjat.
A kampány/reklám fő üzenete:
A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot, hiszen több mint 150 év tapasztalatára építkezve mindig tud újat mutatni mind a hagyománykedvelő, mind pedig az újdonságokra nyitott fogyasztók számára.
Kreatív koncepció:
Az eredeti PICK Téliszalámi íze minden generáció számára felejthetetlen. Több mint 150 éves tradíciónk és szakértelmünk benne van minden PICK szalámi ízében. Egyedi ízvilágágukkal a PICK szalámik még emlékezetesebbé teszik a legfontosabb napokat és mosolyt csalnak az arcokra a hétköznapi pillanatokban is.
PICK Szalámik. Az ízek igaz szakértőjétől, már több mint 150 éve.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >