PICK szalámik az ízek igazi szakértőjétől
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a PICK Téliszalámi által megalapozott értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett olyan változatos és finom szalámikat kínáljon, melyek mind a tradicionális, mind a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára felejthetetlenek.

A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A szalámi szakértő kampány október 18-tól november végéig lesz látható tévében, outdoor felületeken, különböző online és social csatornákon.
Kampánycél:
A kampány célja, hogy a mindenki által jól ismert PICK Téliszalámi mellett népszerűsítse és a versenytársaktól megkülönböztesse a PICK márka által kínált változatos és finom szalámi választékot, mely a PICK több mint 150 éves tradícióján alapuló szalámi szakértelmének köszönhető.
Érdekesség a márkáról:
A PICK szalámik, nemcsak itthon, külföldön is ismertek és elismertek. Ezt bizonyítja az idén elnyert, a legnagyobb német élelmiszeripari szaklap, a Lebensmittelzeitung Top-Marke100 szakmai díja is, amellyel a legfontosabb élelmiszerkategóriák 100 legsikeresebb márkáját tünteti ki évente. 2021-ben a PICK szalámik a Frissáru (Frische) kategórián belül a Szalámi (Salami) alkategóriában nyerték el a legjobbnak járó díjat.
A kampány/reklám fő üzenete:
A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot, hiszen több mint 150 év tapasztalatára építkezve mindig tud újat mutatni mind a hagyománykedvelő, mind pedig az újdonságokra nyitott fogyasztók számára.
Kreatív koncepció:
Az eredeti PICK Téliszalámi íze minden generáció számára felejthetetlen. Több mint 150 éves tradíciónk és szakértelmünk benne van minden PICK szalámi ízében. Egyedi ízvilágágukkal a PICK szalámik még emlékezetesebbé teszik a legfontosabb napokat és mosolyt csalnak az arcokra a hétköznapi pillanatokban is.
PICK Szalámik. Az ízek igaz szakértőjétől, már több mint 150 éve.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >