PICK szalámik az ízek igazi szakértőjétől
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a PICK Téliszalámi által megalapozott értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett olyan változatos és finom szalámikat kínáljon, melyek mind a tradicionális, mind a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára felejthetetlenek.

A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A szalámi szakértő kampány október 18-tól november végéig lesz látható tévében, outdoor felületeken, különböző online és social csatornákon.
Kampánycél:
A kampány célja, hogy a mindenki által jól ismert PICK Téliszalámi mellett népszerűsítse és a versenytársaktól megkülönböztesse a PICK márka által kínált változatos és finom szalámi választékot, mely a PICK több mint 150 éves tradícióján alapuló szalámi szakértelmének köszönhető.
Érdekesség a márkáról:
A PICK szalámik, nemcsak itthon, külföldön is ismertek és elismertek. Ezt bizonyítja az idén elnyert, a legnagyobb német élelmiszeripari szaklap, a Lebensmittelzeitung Top-Marke100 szakmai díja is, amellyel a legfontosabb élelmiszerkategóriák 100 legsikeresebb márkáját tünteti ki évente. 2021-ben a PICK szalámik a Frissáru (Frische) kategórián belül a Szalámi (Salami) alkategóriában nyerték el a legjobbnak járó díjat.
A kampány/reklám fő üzenete:
A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot, hiszen több mint 150 év tapasztalatára építkezve mindig tud újat mutatni mind a hagyománykedvelő, mind pedig az újdonságokra nyitott fogyasztók számára.
Kreatív koncepció:
Az eredeti PICK Téliszalámi íze minden generáció számára felejthetetlen. Több mint 150 éves tradíciónk és szakértelmünk benne van minden PICK szalámi ízében. Egyedi ízvilágágukkal a PICK szalámik még emlékezetesebbé teszik a legfontosabb napokat és mosolyt csalnak az arcokra a hétköznapi pillanatokban is.
PICK Szalámik. Az ízek igaz szakértőjétől, már több mint 150 éve.
Kapcsolódó cikkeink
Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Globális ügynökség hálózathoz csatlakozott az Influence Media
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az első 100 nap, akár 70% kedvezmény – és 16,6 tonna megmentett élelmiszer!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vitaminpajzs a hideg ellen – BioTechUSA szerves vitamincsalád az őszi-téli hónapokra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR dubai csoki ízű fagylaltja lett a legújabb magyar exporttermék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >