PICK szalámik az ízek igazi szakértőjétől
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a PICK Téliszalámi által megalapozott értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett olyan változatos és finom szalámikat kínáljon, melyek mind a tradicionális, mind a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára felejthetetlenek.

A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A szalámi szakértő kampány október 18-tól november végéig lesz látható tévében, outdoor felületeken, különböző online és social csatornákon.
Kampánycél:
A kampány célja, hogy a mindenki által jól ismert PICK Téliszalámi mellett népszerűsítse és a versenytársaktól megkülönböztesse a PICK márka által kínált változatos és finom szalámi választékot, mely a PICK több mint 150 éves tradícióján alapuló szalámi szakértelmének köszönhető.
Érdekesség a márkáról:
A PICK szalámik, nemcsak itthon, külföldön is ismertek és elismertek. Ezt bizonyítja az idén elnyert, a legnagyobb német élelmiszeripari szaklap, a Lebensmittelzeitung Top-Marke100 szakmai díja is, amellyel a legfontosabb élelmiszerkategóriák 100 legsikeresebb márkáját tünteti ki évente. 2021-ben a PICK szalámik a Frissáru (Frische) kategórián belül a Szalámi (Salami) alkategóriában nyerték el a legjobbnak járó díjat.
A kampány/reklám fő üzenete:
A PICK szalámik emlékezetessé tesznek minden pillanatot, hiszen több mint 150 év tapasztalatára építkezve mindig tud újat mutatni mind a hagyománykedvelő, mind pedig az újdonságokra nyitott fogyasztók számára.
Kreatív koncepció:
Az eredeti PICK Téliszalámi íze minden generáció számára felejthetetlen. Több mint 150 éves tradíciónk és szakértelmünk benne van minden PICK szalámi ízében. Egyedi ízvilágágukkal a PICK szalámik még emlékezetesebbé teszik a legfontosabb napokat és mosolyt csalnak az arcokra a hétköznapi pillanatokban is.
PICK Szalámik. Az ízek igaz szakértőjétől, már több mint 150 éve.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >