Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 06. 10. 09:44

Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor több ezer harmadik fél által kínált termék közül válogathatnak.

A szupermarket szerint a piactér bevezetésével a Tesco.com-on a vásárlók is mindent, amire csak szükségük van, egy helyen megtalálnak.

A piactér a The Grocer beszámolója szerint 9000 barkács-, kerti-, háztartási cikket, állatápolási terméket és játékot tartalmazó választékkal indult, melyet 17 eladó – köztük a Diageo, a Silentnight, a Tefal, a Tommee Tippee és az Online Home Shop – kínál.

Míg a harmadik fél által kínált termékek online és az alkalmazásban is a Tesco élelmiszertermékei mellett kerülnek feltüntetésre, a vásárlók által megrendelt árukat közvetlenül a beszállító szállítja majd.

Peter Filcek, a piactér igazgatója az online kínálat bővítése kapcsán elmondta, hogy ezzel a Tesco-ban való vásárlás a vásárlók számára még kényelmesebbé és kifizetődőbbé válik, hiszen minden vásárlás után Clubcard pontokat gyűjthetnek.

– Minden alkalmat megragadunk a vásárlási élményt javítására és az új piactér ugyanazt a kiváló minőséget és értéket kínálja, amit a vásárlók a Tescótól várnak, csak egy még nagyobb, válogatott partnerek által kínált választékban.

A vállalat a tervek szerint az elkövetkező hónapokban tovább bővíti a márka- és termékválasztékát.

Retail Gazette

Kapcsolódó cikkeink