Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor több ezer harmadik fél által kínált termék közül válogathatnak.
A szupermarket szerint a piactér bevezetésével a Tesco.com-on a vásárlók is mindent, amire csak szükségük van, egy helyen megtalálnak.
A piactér a The Grocer beszámolója szerint 9000 barkács-, kerti-, háztartási cikket, állatápolási terméket és játékot tartalmazó választékkal indult, melyet 17 eladó – köztük a Diageo, a Silentnight, a Tefal, a Tommee Tippee és az Online Home Shop – kínál.
Míg a harmadik fél által kínált termékek online és az alkalmazásban is a Tesco élelmiszertermékei mellett kerülnek feltüntetésre, a vásárlók által megrendelt árukat közvetlenül a beszállító szállítja majd.
Peter Filcek, a piactér igazgatója az online kínálat bővítése kapcsán elmondta, hogy ezzel a Tesco-ban való vásárlás a vásárlók számára még kényelmesebbé és kifizetődőbbé válik, hiszen minden vásárlás után Clubcard pontokat gyűjthetnek.
– Minden alkalmat megragadunk a vásárlási élményt javítására és az új piactér ugyanazt a kiváló minőséget és értéket kínálja, amit a vásárlók a Tescótól várnak, csak egy még nagyobb, válogatott partnerek által kínált választékban.
A vállalat a tervek szerint az elkövetkező hónapokban tovább bővíti a márka- és termékválasztékát.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >