Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor több ezer harmadik fél által kínált termék közül válogathatnak.
A szupermarket szerint a piactér bevezetésével a Tesco.com-on a vásárlók is mindent, amire csak szükségük van, egy helyen megtalálnak.
A piactér a The Grocer beszámolója szerint 9000 barkács-, kerti-, háztartási cikket, állatápolási terméket és játékot tartalmazó választékkal indult, melyet 17 eladó – köztük a Diageo, a Silentnight, a Tefal, a Tommee Tippee és az Online Home Shop – kínál.
Míg a harmadik fél által kínált termékek online és az alkalmazásban is a Tesco élelmiszertermékei mellett kerülnek feltüntetésre, a vásárlók által megrendelt árukat közvetlenül a beszállító szállítja majd.
Peter Filcek, a piactér igazgatója az online kínálat bővítése kapcsán elmondta, hogy ezzel a Tesco-ban való vásárlás a vásárlók számára még kényelmesebbé és kifizetődőbbé válik, hiszen minden vásárlás után Clubcard pontokat gyűjthetnek.
– Minden alkalmat megragadunk a vásárlási élményt javítására és az új piactér ugyanazt a kiváló minőséget és értéket kínálja, amit a vásárlók a Tescótól várnak, csak egy még nagyobb, válogatott partnerek által kínált választékban.
A vállalat a tervek szerint az elkövetkező hónapokban tovább bővíti a márka- és termékválasztékát.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >