Piacteret indított a Tesco az Egyesült Királyságban
Online piacteret indított a brit Tesco, ahol a vásárlók élelmiszerbeszerzéskor több ezer harmadik fél által kínált termék közül válogathatnak.
A szupermarket szerint a piactér bevezetésével a Tesco.com-on a vásárlók is mindent, amire csak szükségük van, egy helyen megtalálnak.
A piactér a The Grocer beszámolója szerint 9000 barkács-, kerti-, háztartási cikket, állatápolási terméket és játékot tartalmazó választékkal indult, melyet 17 eladó – köztük a Diageo, a Silentnight, a Tefal, a Tommee Tippee és az Online Home Shop – kínál.
Míg a harmadik fél által kínált termékek online és az alkalmazásban is a Tesco élelmiszertermékei mellett kerülnek feltüntetésre, a vásárlók által megrendelt árukat közvetlenül a beszállító szállítja majd.
Peter Filcek, a piactér igazgatója az online kínálat bővítése kapcsán elmondta, hogy ezzel a Tesco-ban való vásárlás a vásárlók számára még kényelmesebbé és kifizetődőbbé válik, hiszen minden vásárlás után Clubcard pontokat gyűjthetnek.
– Minden alkalmat megragadunk a vásárlási élményt javítására és az új piactér ugyanazt a kiváló minőséget és értéket kínálja, amit a vásárlók a Tescótól várnak, csak egy még nagyobb, válogatott partnerek által kínált választékban.
A vállalat a tervek szerint az elkövetkező hónapokban tovább bővíti a márka- és termékválasztékát.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >