Piacra dobja első saját márkás tejét Portugáliban a Pingo Doce
A Pingo Doce az első olyan portugál ellátási lánc, amely saját márkás tejet dobott piacra. A termék sovány és félkövér variációkban kapható, és 100 százalékig újrahasznosítható csomagolásban kerül a polcokra.
A tejet a csoport portalegre-i tejüzemében dolgozzák fel, amely nemrég 50 millió eurós bővítésen esett át. Az üzem évente 65 millió liter tej feldolgozására alkalmas.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: el kell nyernünk a fogyasztók bizalmát
Az agrárágazatot érintő fejlesztések mellett el kell nyernünk a fogyasztók…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Elképesztő drágulás a tejtermékek piacán – egyre többen fordulhatnak az import felé
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint a tejtermékek az élelmiszer-infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >