Peter Blake-kel társulva tervez új pop-art dobozokat a Budweiser
A Budweiser sörmárka Sir Peter Blake-kel, a Beatles Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band borítójának tervezőjével közösen készít új, pop-art ihletésű dobozsorozatot.
Az Egyesült Királyságban a Tesco áruházakban kapható új dobozok március 23-án a londoni Shoreditchben egy utcai kiállításon kerültek bemutatásra.
– Mindig is hittem abban, hogy a művészet határokat átlépő és az élet különböző területeiről érkező emberek között kapcsolatot teremtő erővel bír, ezért nagyon örülök, hogy a Budweiserrel, egy amerikai ikonnal dolgozhatok együtt – mondta Blake az együttműködésről.
Blake aláírása szerepel a limitált kiadású dobozokon, amelyek négyes kiszerelésben kerülnek forgalomba. A Beatles mellett ő tervezte az Oasis „Stop The Clocks” és a Band Aid „Do They Know It’s Christmas?” című albumának borítóját is, és számos más előadóval és zenésszel is dolgozott már együtt.
– Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk Sir Peter Blake-kel, aki maga egy legenda. Ezáltal az ő művészi kiválósága és a mi kulturális örökségünk egyesül, lehetővé téve sokak számára, hogy a pop art történelem egy darabkáját birtokolják, miközben egy sima, frissítő Budweisert isznak – nyilatkozta Jessica McGeorge, a Budweiser globális márkákért felelős igazgatója.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >