Peter Blake-kel társulva tervez új pop-art dobozokat a Budweiser
A Budweiser sörmárka Sir Peter Blake-kel, a Beatles Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band borítójának tervezőjével közösen készít új, pop-art ihletésű dobozsorozatot.
Az Egyesült Királyságban a Tesco áruházakban kapható új dobozok március 23-án a londoni Shoreditchben egy utcai kiállításon kerültek bemutatásra.
– Mindig is hittem abban, hogy a művészet határokat átlépő és az élet különböző területeiről érkező emberek között kapcsolatot teremtő erővel bír, ezért nagyon örülök, hogy a Budweiserrel, egy amerikai ikonnal dolgozhatok együtt – mondta Blake az együttműködésről.
Blake aláírása szerepel a limitált kiadású dobozokon, amelyek négyes kiszerelésben kerülnek forgalomba. A Beatles mellett ő tervezte az Oasis „Stop The Clocks” és a Band Aid „Do They Know It’s Christmas?” című albumának borítóját is, és számos más előadóval és zenésszel is dolgozott már együtt.
– Büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk Sir Peter Blake-kel, aki maga egy legenda. Ezáltal az ő művészi kiválósága és a mi kulturális örökségünk egyesül, lehetővé téve sokak számára, hogy a pop art történelem egy darabkáját birtokolják, miközben egy sima, frissítő Budweisert isznak – nyilatkozta Jessica McGeorge, a Budweiser globális márkákért felelős igazgatója.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >