A tökéletes csésze kávé
Egy városban, ahol 15-20 dollárba kerülhet egy „közönséges” koktél, elvben nem lehetne meglepő egy 18 dolláros kávé, de a brooklyni Extraction Lab kávézóban az ennyibe, azaz csészénként közel 5500 forintnyi dollárba kerülő ital árát még a New York-iak is nehezen emésztik meg – kategóriájában ez a legdrágább az USA-ban. Nemcsak azért kerül sokba, mert alapanyaga a különleges etióp Gesha ültetvényről származó organikus fairtrade termék (80 ezer ft/kg), hanem mert négymillió forintba kerülnek a speciális kávéfőzők, amelyekkel készítik őket, ráadásul a baristák maguk az azokat tervező mérnökök.
A kávé harmadik hullámának nevezett jelenség velejárója a tökéletes csésze kávé keresése, aminek feltétele egyrészt a kitűnő kávébab, másrészt a hibátlan előállítás. A Steampunk nevet viselő, applikációvezérelt kávégép lehetőséget ad kezelőinek az ital optimális elkészítésére: a vízhőmérséklet, a „főzési” idő és a többi döntő részlet meghatározására, és emellett teakészítésre is alkalmas. Ami vonzó plusz lehet a rajongók számára: szó szerint minden folyamat a vendég szeme előtt zajlik. //
Kapcsolódó cikkeink
Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Specialty kávé: új hullám a csészében
A kőolaj után a világ második legnagyobb mennyiségben forgalmazott terméke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >